Lokal Bobby Burger
Lokal Bobby Burger

Pierwszy kwartał 2015 roku okazał się bardzo korzystny dla restauracji Bobby Burger. – Od początku roku nasza sieć powiększyła się o 5 lokalizacji (kolejne dwie w Krakowie, jedna w Bydgoszczy oraz kolejne dwie w Warszawie). Podpisaliśmy również umowy franczyzowe na kolejne punkty w  Gdyni, Sopocie, Nowym Sączu – poinformował redakcję Retailnet Krzysztof Kołaszewski, założyciel i CEO sieci Bobby Burger. Firma rozwija się bardzo dynamicznie, do końca roku ma pojawić się 35-40 kolejnych lokali w największych miastach Polski.

Zmianie uległo również menu restauracji. Zostało ono dopasowane do potrzeb klientów, którzy mają konkretne preferencje żywieniowe. – Najciekawsze możliwości to np. wybór bułki bezglutenowej lub jednego z trzech rodzajów sera – mówi Kołaszewski.

Jak dowiedziała się redakcja Retailnet, w najbliższym czasie restauracja nie będzie dostępna w food courtach. Sytuacja może ulec zmianie w ciągu 1,5-2 lat – jednak nawet wówczas Bobby Burger będzie chciał stworzyć wydzieloną przestrzeń restauracyjną tylko dla swoich klientów.

Bobby Burger na rynku polskim rozpoczął działalność w roku 2012 i dość szybko przyjął się w środowisku wielkomiejskim. Początkowo funkcjonował jako tzw. foodtruck, dopiero rok później, w 2013 roku, otwarty został pierwszy lokal stacjonarny w centrum Warszawy. Obecnie działa 19 restauracji Bobby Burger (Warszawa, Kraków, Bydgoszcz, Gdańsk). Sieć została nagrodzona podczas marcowej gali Shopping Center Forum Winter Edition 2015 w kategorii Restaurant & Fast Food Retailer of the Year 2015.