Deichmann: innowacyjne metody sprzedaży

Deichmann

Deichmann

Firma Deichmann od zawsze podążała za innowacyjnymi i nowoczesnymi metodami sprzedaży. Z tego m.in. powodu już w roku 2012 na polski rynek wprowadziła swój sklep online.

E-shop uruchomiony został również w wersji mobilnej oraz w formie aplikacji, dzięki której klient może dokonywać szybkiego zakupu na swoim smartfonie bądź innym urządzeniu mobilnym.

Nowe rozwiązania

Aplikacja ta poprzez funkcję mierzenia stopy pomaga klientowi dobrać odpowiedni rozmiar obuwia, bądź zlokalizować najbliższy sklep Deichmann, czy choćby za pomocą skanera kodu QR odnaleźć interesujący nas rozmiar z wybranego modelu obuwia w innym sklepie. Kolejną innowacją będzie usługa „ship to home”, wdrażana już od kwietnia tego roku. Pozwoli ona na dostarczenie klientowi interesującego go rozmiaru obuwia bezpośrednio do domu, bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek kosztów.

 

Od ponad trzech lat firma Deichmann prowadzi również swojego trendbloga, na którym klienci marki mogą znaleźć m.in. porady dotyczące doboru butów, informacje o najnowszych trendach, ciekawych wydarzeniach kulturalnych, czy zaczerpnąć inspiracji z zamieszczanych tam blogerskich stylizacji wykorzystujących obuwie i torebki Deichmann. Firma stara się oferować jak najszerszy asortyment, tak, aby każdy duży, czy mały klient mógł znaleźć coś dla siebie. Wyzwaniem dla niej byli też zawsze klienci poszukujący rzeczy oryginalnych, czy wręcz unikatowych – z tego m.in. powodu firma Deichmann rozpoczęła współpracę ze światowej sławy blogerami, czego efektem są limitowane kolekcje, np. sygnowane przez Caroline Blomst (autorkę bloga Carolines Mode) oraz Veronicę Ferraro (autorkę bloga The Fashion Fruit), dostępne wyłącznie w sklepie on-line. Jesieni tego roku planowana jest kolejna limitowana seria.

Aranżacja salonów

Firma nie ustaje również w udoskonalaniu i unowocześnianiu swoich sklepów stacjonarnych. Jeszcze w tym roku kilka wybranych sklepów zostanie przebudowanych według nowej koncepcji aranżacji, obejmującej m.in. zmianę oświetlenia, zastosowanie niższych regałów, nowocześniejszą ekspozycję towaru, czy choćby komfortowe fotele. Nowy koncept nada sklepom bardziej elegancki, wręcz „butikowy” charakter, zapewniający maksimum komfortu i przyjemności z dokonywania zakupów.

Firma Deichmann posiada ponad 3 tys. sklepów w 22 krajach (Niemcy, Polska, Szwecja, Litwa, Czechy, Słowacja, Austria, Dania, Holandia, Wielka Brytania, Szwajcaria, Węgry, Słowenia, Włochy, Chorwacja, Rumunia, Serbia, Bułgaria, Turcja, Hiszpania oraz USA) i zatrudnia 32,5 tys. pracowników. Charakterystyczną cechą firmy Deichmann jest finansowanie jej rozwoju z własnych środków, bez kredytów i pożyczek. W Polsce marka Deichmann jest obecna od 1997 roku i posiada ponad 230 sklepów.

Reklama

Galeria Jurajska