Spadek przychodów sieci Intersport

Salon Intersport

Salon Intersport

Przychody netto ze sprzedaży osiągnięte przez Intersport Polska SA w marcu 2015 roku wyniosły 15,5 mln zł i były niższe o 9,5% w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku. Wówczas spółka osiągnęła przychody na poziomie 17,2 mln zł.

Narastająco, od stycznia do marca 2015 roku, łączna wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła ponad 56 mln zł, czyli o 6,3% mniej w stosunku do I kwartału 2014 roku. Rok wcześniej Intersport wypracowała przychody w kwocie około 59,8 mln zł.

Sieć Intersport Polska posiada obecnie 35 salonów sportowych zlokalizowanych w centrach handlowych, w 23 największych miastach Polski. Salony znajdują się m.in. w Silesia City Center (Katowice), Magnolia Park (Wrocław), CH Riviera (Gdynia), Galeria Jurajska (Częstochowa), Galeria Słoneczna (Radom), Galeria Bronowice (Kraków), Galeria Amber (Kalisz), Atrium

Felicity (Lublin), Galeria Warmińska (Olsztyn), Manufaktura (Łódź), Złote Tarasy (Warszawa).
W 2014 roku spółka zmniejszyła powierzchnię sklepu w Łodzi (-1.587 mkw.) oraz w Gdyni (-1.396 mkw.) w CH Riviera dostosowując je do potencjału lokalnego rynku. W zamian uruchomiła na dobrych warunkach finansowych nowe lokalizacje w Lublinie (pow. 883 mkw.) w Atrium Felicity, Kaliszu (pow. 501 mkw.) w Galerii Amber i Olsztynie (pow. 634 mkw.) w Galerii Warmińskiej

Reklama

Galeria Jurajska