Najemcy przedłużają umowy z Ptak Outlet

Ptak Outlet

Ptak Outlet

Sieć Tommy Hilfiger zdecydowała się na przedłużenie umowy najmu lokalu w Ptak Outlet w Rzgowie koło Łodzi.

– Przedstawiciele firmy Tommy Hilfiger już w połowie trwania umowy najmu zdecydowali się na jej przedłużenie do 2022 roku. Decyzja ta świadczy o tym, że zarząd spółki dostrzega ogromny potencjał rozwoju Ptak Outlet i Miasta Mody. Cieszy nas to tym bardziej, że to już druga firma, po sieci Puma, która zdecydowała się pozostać na dłużej w naszym outlecie – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Tomasz Szypuła, Członek Rady Nadzorczej Holdingu Ptak.

Tommy Hilfiger i Puma na dłużej w Ptak Outlet

Salon Tommy Hilfiger działa w Ptak Outlet od początku funkcjonowania outletu. Najemca prowadzi sklep o powierzchni około 400 mkw.

Przedłużenie kolejnych umów najmu, jak podkreśla zarząd Ptak Outlet, zbiegło się z rozpoczęciem komercjalizacji III fazy projektu Ptak Outlet oraz z budową tunela, który połączy Centrum Handlu Hurtowego oraz Ptak Outlet i nową Halę Expo.

– Te ważne dla nas wydarzenia potwierdzają silną i niesłabnącą pozycję Ptak Outlet w regionie. Rok rocznie nasz obiekt notuje wysoką dynamikę obrotów i odwiedzających na poziomie prawie 40 proc. Wynika to przede wszystkim z szerokiej oferty handlowej i nowych brandów które pozyskujemy. Nie bez znaczenia pozostaje także fakt, że zakończono inwestycję drogową – trasę S8 z Wrocławia co sprawiło, że czas dotarcia do naszego obiektu zmniejszył się np. dla mieszkańców Sieradza czy Zduńskiej Woli do 15-20 minut – podkreśla Tomasz Szypuła.

33 tys. mkw. GLA

Przypomnijmy, Ptak Outlet to największy w Polsce i pierwszy w regionie outlet odzieżowy o zasięgu międzynarodowym. Ma 33 tys. mkw. powierzchni handlowej i docelowo pomieści 140 sklepów oferujących produkty światowych marek w fabrycznych cenach. Swoim wyglądem nawiązuje do architektury XIX-wiecznej Łodzi. Stanowi część jedynego w Europie Miasta Mody – kompleksu wystawienniczo-handlowego.

Reklama

Galeria Jurajska