omnichannel retailing forum-2

23 czerwca 2015 roku na stadionie warszawskiej Legii odbędzie się Omnichannel Retailing Forum, pierwsza w Polsce konferencja poświęcona transformacji od modelu handlu tradycyjnego do modelu omnichannel. Rejestracja na konferencję już wystartowała.

Konferencja skierowana jest do zarządów sieci handlowych, które już obecnie wdrażają model sprzedaży wielokanałowej, albo dopiero przygotowują się do omnichannelowej rewolucji. Łącznie w Forum wezmą udział przedstawiciele zarządów ponad 100 sieci handlowych. Wśród tych, którzy już zarejestrowali się na Forum, są m.in. przedstawiciele zarządów takich firm jak Deichmann, Douglas, RTV Euro AGD, Martes Sport, 4F, Orsay, Komputronik, Yes, McArthur, Rossmann, Vistula i wielu innych.

Omnichannel Retailing Forum zgromadzi ekspertów w dziedzinie sprzedaży wielokanałowej i praktyków zarządzania, którzy musieli zmierzyć się z wyzwaniem przeprowadzenia gruntownych zmian w swojej firmie. Celem konferencji jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób skutecznie przejść od modelu handlu tradycyjnego do modelu omnichannel. Dlatego do udziału i wystąpienia podczas Forum zaproszeni zostali międzynarodowi eksperci.

Wśród nich będzie Bob Steelhammer, wiceprezes Digital Marketing & Ecommerce w funduszu inwestycyjnym Sun Capital Partners, który zaprezentuje ścieżkę wzrostu wartości sieci handlowej poprzez jej wprowadzenie w obszar omnichannel. Kolejnym prelegentem będzie Chris James, wiceprezes Oracle Retail EMEA&I, który wskaże, w jaki sposób potrzeby współczesnych konsumentów wymuszają zmiany na rynku handlu detalicznego. Natomiast James Lovell, European Retail Solutions Executive w firmie IBM United Kingdom Ltd, będzie przestrzegał, jakich błędów należy unikać przy wprowadzaniu strategii omnichannel.

Wśród wystawców i partnerów Forum znaleźli się liderzy rynku: Hybris/SAP, IBM, Oracle, a także Brytyjska i Niemiecka Rada Centrów Handlowych.

Podczas Omnichannel Retailing Forum w jednym miejscu spotkają się przedstawiciele zarządów sieci handlowych działających na polskim i europejskim rynku, właściciele i zarządcy centrów handlowych, a także dostawcy nowoczesnych technologii i “know how” dla branży retail.