Briju debiutuje w stolicy

Salon Briju

Salon Briju

Notowana na głównym rynku GPW jubilerska spółka Briju SA otworzyła pierwszy salon jubilerski w Warszawie. Jest to 16. salon spółki w Polsce, a czwarty otwarty w 2015 r.

Łącznie w tym roku otwartych zostanie minimum 20 salonów, a większość umów z centrami handlowymi jest już podpisana.

Rozwój sieci sprzedaży jest, jak poinformował zarząd spółki, najważniejszym elementem strategii rozwoju Grupy Briju. W ciągu kilku najbliższych lat Briju otworzy kilkadziesiąt sklepów pod własną marką i dołączy do grona największych sieci jubilerskich w Polsce.

20 nowych sklepów w 2015

Spółka konsekwentnie wchodzi na największe lokalne rynki konsumenckie. Do końca roku salony sieci będą w większości najliczniej zamieszkałych miast w Polsce. W tym roku spółka otworzy nowe sklepy m.in. w Poznaniu, Łodzi, Bydgoszczy i Wrocławiu, gdzie już teraz działają trzy salony.

– Warszawa to największy rynek nabywców dóbr konsumenckich, w tym także luksusowych, w Polsce. W samym mieście mieszka ponad 1,7 mln osób, a dodając do tego przyległe powiaty otrzymujemy prawie 2,8 mln potencjalnych klientów. To także jedno z najchętniej odwiedzanych miast w Polsce. Warszawska lokalizacja jest dla nas bardzo ważna ze względu sprzedażowego i wizerunkowego – mówi Przemysław Piotrowski, prezes Briju.

W ofercie salonu znajdzie się wiele wyjątkowych kolekcji, m.in. Wild at Heart stworzona przez Mariusza Przybylskiego. W nowym salonie uwagę przykuwać będą również wyroby z brylantami. W ofercie salonu znajduje się niepowtarzalny brylant Crisscut, którego szlif potrafi wydobyć do 30 proc. więcej blasku z danego kamienia, niż inne, klasyczne szlify.

Poszukiwane nowe lokalizacje

– Sklep w centrum handlowym Sadyba Best Mall na pewno nie będzie jedynym salonem w Warszawie. Cały czas poszukujemy atrakcyjnych lokalizacji, a jedyne co nas ogranicza, to dostępność najatrakcyjniejszych lokali – dodaje Przemysław Piotrowski.

Przypomnijmy, w 2014 r. przychody Briju wzrosły o 40,6 proc., do 393 mln zł. Grupa osiągnęła 28,5 mln zł zysku brutto ze sprzedaży, co było wynikiem o 112 proc. lepszym niż w 2013 r. Zysk netto wyniósł 12,6 mln zł, wobec 7,5 mln zł w roku poprzednim. Raport za I kwartał 2015 r. spółka opublikuje 15 maja 2015 r.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016