Doctor Candy: nowy format na polskim rynku

Doctor Candy

Doctor Candy

Z końcem kwietnia 2015 roku uruchomiono pierwszy na polskim rynku punkt handlowy marki Doctor Candy. Doctor Candy to połączenie apteki i sklepu ze słodyczami.

– Jest to nowoczesny i unikalny projekt z koncepcją Słodkiej Apteki. 25 kwietnia 2015 roku ruszył pierwszy punkt handlowy w centrum Atrium Felicity w Lublinie. W planach jest dalsza ekspansja. Kolejne wyspy handlowe zostaną otwarte w Warszawie i Krakowie. Sieć zamierzamy rozwijać w oparciu o system franczyzowy – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Dorota Brzozowiec, właścicielka spółki Make Buiness, która jest odpowiedzialna za rozwój sieci na polskim rynku.

Doctor Candy to idea sprzedaży słodyczy jako recepty na wszystkie dolegliwości. W ofercie znajdują się m.in.: cukierki, żelki, pastylki, drażetki. Marka jest znana z tworzenia lekarstwa na zmęczenie, stres przed egzaminem po męską grypę czy złamany paznokieć. Słodycze nie są tylko dla dzieci, jest to także pomysł na prezent. W Polsce nie ma odpowiednika tego typu konceptu. Poza sprzedażą gotowych wyrobów marka zaoferuje również spersonalizowane prezenty np. podziękowania.

– Jest to zdecydowanie oryginalny i ciekawy pomysł. Jesteśmy firmą prowadzoną przez kreatywnych ludzi z doświadczeniem w biznesie. Strategia rozwoju przewiduje otwarcia wysp w centrach handlowych. Wizualizacja, opakowanie i produkt są spójne z koncepcją marki- apteka- czysta i sterylna z kolorowymi i smacznymi słodyczami z candy shop – zapowiadają przedstawiciele sieci.

Doctor Candy

Doctor Candy

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016