Sukces frekwencyjny Outlet Center w Białymstoku

Outlet Center w Białymstoku

Outlet Center w Białymstoku

Blisko 20 tysięcy odwiedzających pierwszego dnia i 70 tys. w pierwszym tygodniu działalności. To bilans otwarcia Outlet Center w Białymstoku.

Outlet Center

15 kwietnia br. przy ul. Narodowych sił Zbrojnych otwarto największe w północno – wschodniej Polsce centrum typu Outlet. Obiekt jest częścią parku handlowego w skład którego wchodzi m.in. market budowlany Castorama, dyskont spożywczy Biedronka, Makro Cash, stacja paliw Lotos, Mc Donald, salony Mercedes i Renault oraz Intercars, a wkrótce dołączy salon meblowy Agata Meble. Zgodnie z oczekiwaniami Outlet cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem mieszkańców województwa Podlaskiego którzy licznie przybyli na otwarcie.

Outlet Center został zaprojektowany trzy fazowo. W pierwszej fazie Outlet Center znajduje się ponad 40 sklepów z ofertą modową , sportową oraz wyposażeniem wnętrz. Należą do niej w zasadzie sami liderzy rynku outletowego a wśród nich: Reserved, 4F, City Sport, Sinsay, Mohito , Lavard, Cross Jeans, Bestseller, Hexaline, a także po raz pierwszy w Białymstoku – Trespass, Hi- Tec , Elbrus, Top Fashion czy Dajar Home & Garden. Inwestor jeszcze przed wakacjami planuje otwarcie drugiej fazy, w której obecnie trwają prace wykończeniowe.

– Pierwszą fazę mamy w pełni skomercjalizowaną. Nasza inwestycja cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem najemców. Proces komercjalizacji postępuje, obecnie jesteśmy na etapie realizacji fazy drugiej, której otwarcie planujemy na początek III kwartału – mówi redakcji Retailnet Bartłomiej Wójtowicz, Dyrektor ds. Powierzchni Komercyjnych.

Lokalizacja

Outlet Center w Białymstoku charakteryzuje się idealnym położeniem na mapie miasta. Doskonały dojazd zapewnia z jednej strony Aleja Jana Pawła II, będąca naturalnym przedłużeniem drogi krajowej nr 8 z Warszawy. Z drugiej strony droga krajowa nr 65 tzw. „ Trasa Generalska”.

– Nasi klienci doceniają naszą lokalizację. Większość z nich przyjeżdża do nas własnymi samochodami, ale też spora grupa korzysta z transportu komunikacji miejskiej, gdyż linia autobusowa nr 24 ma swój przystanek końcowy na terenie parku handlowego o co zadbaliśmy już na etapie tworzenia Parku Handlowego we współpracy z Miastem. Również z myślą o nich podczas pierwszych pięciu dni otwarcia udostępniliśmy bezpłatny autobus, który regularnie kursował z centrum miasta dowożąc naszych Klientów do naszego obiektu – mówi Dawid Bieluczyk Dyrektor Outlet Center w Białymstoku

Położenie województw podlaskiego daje również możliwości poszerzenia bazy klientów o grupę obywateli Białorusi, przyjeżdżających do Białegostoku regularnie na zakupy. Ponadto Białystok to miasto uniwersyteckie, w których coraz więcej jest studentów z ościennych państw, odwiedzanych przez rodziny, a także przez osoby zainteresowane po prostu atrakcyjną ofertą handlową stolicy województwa.

– Dołożymy wszelkich starań, aby nasz obiekt stanowił przestrzeń atrakcyjną dla klientów nie tylko pod względem handlowym. Naszą ofertę będziemy wzbogacać o szeroki wachlarz imprez i wydarzeń dedykowanych wszystkim grupom wiekowym. Chcemy stanowić miejsce kompleksowe, spełniające wiele funkcji: handlową, rozrywkową, a także rodzinnego spędzania czasu – dodała Marta Tomaszkiewicz, specjalista ds. marketingu.

Inwestorem projektu jest Outlet Center Retail Management S.A. Sp. k., wchodząca w skład grupy deweloperskiej ADV Por Property Investment S.A., będąc jednocześnie podmiotem zależnym od Forum XXVIII FIZ. Outlet Center w Białymstoku jest drugim obiektem typu Outlet zrealizowanym przez inwestora. W grudniu ubiegłego roku został otwarty Outlet Center w Lublinie. Firma ma w planach dalszy rozwój sieci Outlet Center w innych rejonach kraju.

Reklama

Galeria Jurajska