Douglas i Greenpoint wchodzą do Nowego Rynku

Wizualizacja galerii handlowej Nowy Rynek

Wizualizacja galerii handlowej Nowy Rynek

Perfumeria Douglas oraz marka mody damskiej, Greenpoint zasilają grono najemców jeleniogórskiej galerii handlowej Nowy Rynek realizowanej przez TK Development.

Komercjalizacja

– Douglas i Greenpoint to kolejne marki, zaraz po Pierre Cardin, Olsen, Sizzer, Levi’s i Broadway Fashion, które w ostatnim czasie dołączyły do oferty Nowego Rynku. W chwili obecnej proces komercjalizacji jest w końcowej fazie, a centrum handlowe zgodnie z planem otworzy się 14 października 2015 – mówi Jarosław Lipiński, Dyrektor Działu Najmu i Rozwoju w TK Development.

Perfumeria Douglas w Nowym Rynku otworzy się w centralnej części obiektu na powierzchni 210 mkw. Ta znana sieć perfumerii oferuje renomowane marki kosmetyczne, systematycznie umacniając swoją pozycję na rynku w Polsce od 2001 roku.

Greenpoint uruchomi w Nowym Rynku sklep o powierzchni blisko 90 mkw. Marka w swojej ofercie stawia na komfort, naturalne tkaniny i bogatą kolorystykę. Kolekcje Greenpoint dedykowane są kobietom.

Galeria handlowa

W ofercie centrum handlowego Nowy Rynek znajdą się debiutujące w Jeleniej Górze marki: H&M, Bershka, Stradivarius, Briju, Sizeer, Levi’s, Broadway Fashion, Home&You, Olsen, Pierre Cardin Pako Lorente oraz Sportisimo. Oprócz nich TK Development zawarł umowy również z: Reserved, Cropp, House, Sinsay, Mohito, Carry, CCC, Deichmann, Rossmann, , Monnari, Świat Książki, Matras, Apart, Swiss, Grycan, Kolporter Bistro, Cukiernia Jula, Media Expert. Operatorem spożywczym będzie supermarket Intermarche.

Łączna powierzchnia obiektu wyniesie 56 tys. mkw., z czego 24 tys. mkw. to powierzchnia najmu. Nowy Rynek powstaje w sercu Jeleniej Góry, przy ul. Podwale 25 – w bezpośrednim sąsiedztwie Starówki. Śródmiejska lokalizacja zapewnia doskonały dostęp zarówno od strony ul. Jana Pawła II jak i od ul. Podwale. Integralną częścią inwestycji jest dworzec PKS, pełniący w Jeleniej Górze rolę istotnego środka komunikacji miejskiej i dalekobieżnej.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016