hybris sap

Efektywne zarządzanie treścią dotyczącą produktów prowadzi do zwiększenia współczynnika konwersji, liczby finalizowanych transakcji i wypracowania przewagi nad konkurencją. Aby do tego doprowadzić, skuteczna strategia musi działać w połączeniu z odpowiednią technologią. Hybris/SAP, który jest partnerem strategicznym czerwcowej edycji Omnichannel Retailing Forum 2015, oferuje nowoczesne rozwiązania technologiczne służące do maksymalizacji zysku sieciom handlowym.

Klienci, którzy oglądają filmy dotyczące produktów, dokonują zakupu z prawdopodobieństwem większym o 174% niż klienci, którzy tego nie robią. Treści takie jak wpisy na blogach, recenzje produktów, wideo, zdjęcia w wysokiej rozdzielczości i rekomendacje odgrywają kluczową rolę w budowaniu lojalności klientów i tworzeniu społeczności skupionej wokół marki.

Wyszukiwanie bez wątpienia odgrywa kluczową rolę w odniesieniu sukcesu online. Zróżnicowana treść dotycząca produktów może znacznie poprawić pozycję sklepu na liście wyników i zwiększyć ruch generowany dzięki organicznym wynikom wyszukiwania. Najnowszy algorytm Google nie koncentruje się już na słowach kluczowych, lecz na zróżnicowanej treści dostosowanej do kontekstu. Przykładowo, jak twierdzi Nate Elliott z firmy Forrester Research, produkty opatrzone zoptymalizowanymi filmami wideo mają „50-krotnie wyższe szanse” na pojawienie się na pierwszej stronie wyników w Google.

MASTER DATA MANAGEMENT FOR COMMERCE

Sukces w handlu omnichannel jest uzależniony od możliwości zapewnienia klientom spójnej obsługi w każdym punkcie i kanale kontaktu. Opracowywanie treści dotyczącej produktów to najtrudniejszy aspekt zarządzania działalnością handlową. Odpowiednia treść jest z kolei kluczowa do pozyskiwania klientów. Wiele firm stosuje liczne odrębne systemy przetwarzania danych, które ze sobą nie współpracują i ograniczają przejrzystość w różnych kanałach. Dzięki inwestycji w odpowiednie rozwiązanie do zarządzania danymi (ang. master data management for commerce – MDM/C), firmy mogą wykorzystać możliwości spójnego przekazu treści dotyczącej produktów, aby zbudować godne zaufania relacje z klientami.

Technologia e-commerce pozwala sprzedawcom detalicznym tworzyć nie tylko sklepy „bez ścian”, ale także „bez granic”. Dobry system MDM/C powinien ułatwiać firmom wejście na rynek globalny dzięki obsłudze wielu języków, walut lokalnych, typowych dla konkretnego kraju sposobów dostosowywania i personalizacji, zróżnicowanego asortymentu i prezentacji lub atrybucji produktów. W przypadku firm, które mają do czynienia z dużymi wolumenami danych, niezbędna jest inwestycja w technologię MDM/C, która zapewni przedsiębiorstwu intuicyjne, łatwe w obsłudze sposoby zarządzania różnymi formami danych.

Jednolity system MDM/C usprawnia przepływ danych pomiędzy wszystkimi kanałami sprzedaży. Możliwość centralnego przechowywania, organizowania i rozpowszechniania tych danych może pomóc w analizie informacji o kliencie, i pozwolić firmom wykorzystać szanse handlowe. Aby zawsze oferować klientom spójny przekaz, firmy muszą zgromadzić całą swoją treść, zarządzać nią i udostępnić klientom we wszystkich kanałach. System MDM/C powinien mieć odpowiednią pojemność, aby obsłużyć takie treści jak filmy dotyczące produktów, widoki 360 stopni i interaktywne materiały graficzne na temat produktu. Wszystkie te zasoby danych wspierają wskaźniki konwersji i optymalizują relacje z klientami.

INWESTYCJA W MDM/C

Inwestycja w ukierunkowaną na klienta strategię w zakresie treści dotyczącej produktów, która zapewnia spójny wizerunek marki we wszystkich kanałach kontaktu, odgrywa kluczową rolę w osiągnięciu sukcesu w e-commerce na skalę globalną. Rozwiązania do zarządzania danymi stają się potężnymi narzędziami do analizy informacji o klientach.

Właściwy system MDM/C pomaga firmom w połączeniu zróżnicowanej treści, danych klientów i informacji o produktach w celu stworzenia zaawansowanego wizerunku marki, który wspomaga budowanie relacji z klientami i podnoszenie wskaźników konwersji. Co najważniejsze, system MDM/C umożliwia firmom zdobycie przewagi nad konkurencją i utorowania drogi dla zysków, lojalności i zrównoważonego rozwoju.

HYBRIS/SAP

Firma hybris software, należąca do SAP, umożliwia przedsiębiorstwom na całym świecie wzrost sprzedaży towarów, usług oraz treści cyfrowej poprzez każdy możliwy kanał lub rodzaj urządzenia. Oba wiodące przedsiębiorstwa analityczne określają firmę hybris mianem „lidera” i zaliczają ją do pierwszej trójki w branży. Firma hybris oferuje swoje rozwiązanie w formie instalacji lokalnej, oprogramowania udostępnianego na żądanie oraz w wersji zarządzanej/udostępnianej w hostingu, dzięki czemu każde przedsiębiorstwo, niezależnie od wielkości, zyskuje maksymalną swobodę wyboru. Z oprogramowania hybris korzysta już ponad 500 firm, w tym takie globalne firmy jak General Electric, Toys“R”Us UK, Bridgestone, Levi’s, Nikon, Migros, Nespresso i Lufthansa.