rtv euro agd

“Sądzę, że zaproponowana formuła Omnichannel Retailing Forum wydaje się optymalna. Temat jest nośny – dynamiczne zmiany w handlu detalicznym dzieją się na naszych oczach, a my mamy na nie znaczny wpływ,” stwierdził Andrzej Czarnecki, Dyrektor ds. Rozwoju w Euro-net Sp. z.o.o. Firma Euro-net, właściciel marki RTV Euro AGD, będzie uczestnikiem czerwcowej edycji Omnichannel Retailing Forum 2015.

Euro-net to firma, do której należą 222 sklepy stacjonarne RTV Euro AGD, zlokalizowane w 134 miastach w Polsce. W samej Warszawie, marka posiada 20 sklepów stacjonarnych.

Integracja online i offline

Oferta produktowa sieci dostępna jest także w e-sklepie, w którym można nabyć elektronikę użytkową, zarezerwować do odebrania w sklepie stacjonarnym lub zamówić do domu. Kanał sprzedaży internetowej jest dobrze zintegrowany ze sprzedażą prowadzoną w sklepach stacjonarnych. RTV Euro AGD zapewnia klientom darmowy transport na wybrany towar oraz umożliwa odbiór produktów w sklepie w przeciągu jednej godziny od złożenia zamówienia. Zwroty zakupionych przez Internet artykułów są możliwe do zrealizowania w przeciągu 14 dni od zakupu. Firma zapewnia doradztwo specjalistów online poprzez chat internetowy lub infolinię. Za pośrednictwem strony internetowej sklepu można również zlokalizować najbliższy punkty sprzedaży stacjonarnej.

Multichannel Retailer Roku

Marka RTV Euro AGD została nagrodzona za wprowadzenie wzorowych form obsługi klientów oraz łączenie tradycyjnych i nowoczesnych form sprzedaży, zdobywając dwa lata pod rząd tytuł Multichannel Retailer 2013 i 2014 Roku, przyznawany podczas największej w Europie Środkowo – Wschodniej konferencji dla przedstawicieli branży nieruchomości handlowych Shopping Center Forum.

Omnichannel Retailing Forum

Sieci handlowe stoją przed strategicznym wyzwaniem. Muszą przeprowadzić transformację modelu zarządzania, która pozwoli im efektywnie funkcjonować w modelu omnichannel. Zmiana ta będzie możliwa jedynie pod warunkiem przyjęcia nowej strategii działania i innowacyjnych rozwiązań technologicznych.

Omnichannel Retailing Forum to pierwsza w Polsce konferencja, która na jednej scenie zgromadzi ekspertów w dziedzinie omnichannel i praktyków zarządzania, którzy musieli zmierzyć się z wyzwaniem przeprowadzenia gruntownych zmian w swojej firmie. W Forum wezmą udział przedstawiciele ponad 100 sieci handlowych i marek. Celem konferencji jest znalezienie odpowiedzi na pytanie jak skutecznie przejść od modelu handlu tradycyjnego do modelu omnichannel.