Intersport
Intersport

Łączne przychody netto ze sprzedaży osiągnięte przez Intersport SA w maju 2015 roku wyniosły około ponad 19 zł i były wyższe o 1,5% w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku. Wówczas przychody spółki wyniosły 18,7 mln zł

Narastająco w okresie od stycznia do maja 2015 roku, wartość przychodów netto ze sprzedaży spółki wyniosła ponad 92 mln zł i była niższa o 4,5% od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie 2014 roku. Rok wcześniej było to 96,3 mln zł.

Sieć Intersport Polska posiada obecnie 35 salonów sportowych zlokalizowanych w centrach handlowych, w 23 największych miastach Polski. Salony znajdują się m.in. w Silesia City Center (Katowice), Magnolia Park (Wrocław), CH Riviera (Gdynia), Galeria Jurajska (Częstochowa), Galeria Słoneczna (Radom), Galeria Bronowice (Kraków), Galeria Amber (Kalisz), Atrium Felicity (Lublin), Galeria Warmińska (Olsztyn), Manufaktura (Łódź), Złote Tarasy (Warszawa).

W 2014 roku spółka zmniejszyła powierzchnię sklepu w Łodzi (-1.587 mkw.) oraz w Gdyni (-1.396 mkw.) w CH Riviera dostosowując je do potencjału lokalnego rynku. W zamian uruchomiła na dobrych warunkach finansowych nowe lokalizacje w Lublinie (pow. 883 mkw.) w Atrium Felicity, Kaliszu (pow. 501 mkw.) w Galerii Amber i Olsztynie (pow. 634 mkw.) w Galerii Warmińskiej.

Intersport SA planuje osiągnąć lepsze wyniki w 2015 roku poprzez dalsze zwiększenia sprzedaży całorocznych grup towarowych, poprawy marży oraz efektu mniejszych kosztów na porównywalnych sklepach.