Echo Investment: nowe centrum handlowe zmieni katowicki rynek

Wizualizacja Galerii Echo Katowice

Wizualizacja Galerii Echo Katowice

– Dziś zakupy to za mało. Współcześni konsumenci oczekują znacznie więcej niż tylko możliwości zrobienia zakupów. Dlatego w naszym projekcie – Galerii Echo Katowice postawiliśmy na trzy główne cechy: różnorodną ofertę, komfort i przyjazność – mówi Marcin Materny dyrektor Działu Centrów Handlowych Echo Investment

Spółka Echo Investment 9 czerwca zaprezentowała szczegóły nowej inwestycji handlowej Galeria Echo Katowice, która powstanie u zbiegu ul. Kościuszki i Kolejowej.

Nowe centrum handlowe

– Południowa część Katowic to jedno z nielicznych dziś miejsc w Polsce, posiadających tak znakomite warunki do realizowania inwestycji komercyjnej: bardzo niski wskaźnik nasycenia powierzchnią handlową (224 mkw./ 1000 mieszkańców, przy średniej krajowej dla dużych miast ok. 1000 mkw.). Drugi element to wysoka siła nabywcza – 121% średniej krajowej – mówi Marcin Materny, dyrektor Działu Centrów Handlowych Echo Investment.

Obiekt powstaje w południowej części Katowic, przy ul. Tadeusza Kościuszki – jednej z najważniejszych arterii komunikacyjnych miasta, trasie, którą przejeżdża nawet 15 tys. samochodów na godzinę. Przed powstaniem konceptu centrum, potencjał jego lokalizacji został dokładnie przeanalizowany. Badania przeprowadzone przez GfK Polonia potwierdziły atuty południowej części Katowic. Przestudiowano także oczekiwania zarówno mieszkańców, jak i najemców.

Wizualizacja Galerii Echo Katowice

Nie tylko zakupy

– Dziś zakupy to za mało. Współcześni konsumenci oczekują znacznie więcej niż tylko możliwości zrobienia zakupów. Chcą lepiej zagospodarowanej przestrzeni i lepiej zagospodarowanego czasu. I coraz większe znaczenie ma nie to, co mogą kupić, ale w jakim stylu. Dlatego w naszym projekcie postawiliśmy na trzy główne cechy: różnorodną ofertę, komfort i przyjazność. Efektem jest akcentowanie funkcji rozrywkowych, rekreacyjnych i gastronomicznych. Kolejny priorytet to wygoda dojazdu i parkowania, a także wygoda przebywania i zakupów. Nasza wizja to centrum przyjazne: przyjazne dla klientów, przyjazne dla najemców i przyjazne dla środowiska – dodał Marcin Materny.

Galeria Echo Katowice powstanie na działce o powierzchni 54 tys. mkw. Obiekt będzie oferował 42 tys. mkw. powierzchni handlowej i rozrywkowej rozlokowanej na 3 poziomach. Program galerii oprócz sklepów i punktów usługowych najbardziej znanych sieci i supermarketu, zakłada także 7-salowe kino, klub bilardowy, strefę zabaw dla dzieci, korty do squasha i badmintona, restauracje z tarasami, a także centrum medyczne. Całość uzupełni przestronny plac zewnętrzny z miejscami do odpoczynku, skate parkiem, a zimą z lodowiskiem.

Wizualizacja Galerii Echo Katowice

Reklama

Galeria Jurajska