Rybkodajnia będzie rozwijana w centrach handlowych

Wojciech Goduński właściciel firmy Wojtex

Wojciech Goduński właściciel firmy Wojtex

Firma Wojtex, właściciel czterech sieci gastronomicznych, poszukuje lokali w centrach handlowych dla marki Rybkodajnia. O szczegółach rozwoju sieci redakcji Retailnet mówi Wojciech Goduński właściciel firmy Wojtex.

W jakich centrach handlowych i w jakich miastach będzie rozwijana sieć Rybkodajnia?

Obecnie mamy podpisaną umowę na Rybkodajnię w Galerii w Gorzowie Wielkopolskim. Planowane otwarcie to przełom września i października tego roku. Prowadzimy również rozmowy z galerią w Stalowej Woli. Cały czas zgłaszają się do nas franczyzobiorcy, którzy chcą otworzyć Rybkodajnię w galeriach handlowych. Wynika to z faktu, że jesteśmy jedynym konkurentem dla istniejącej już sieci specjalizującej się w sprzedaży ryb w tym sektorze.

Ile punktów mają Państwo zamiar otworzyć?

Chcielibyśmy, aby do końca roku funkcjonowało co najmniej 10 punktów Rybkodajni.

Jaką powierzchnię handlową mają placówki tej sieci?

Obecnie realizowany projekt będzie mieścił się na powierzchni 20 mkw. Prowadzimy jednak rozmowy na galeryjne lokale o powierzchni 50 i więcej metrów kwadratowych. Minimalna wielkość lokalu uzależniona jest od tego czy galeria oferuje food court, czy też lokale mają własne stoliki i krzesła. W pierwszym wypadku wystarcza około 20 mkw., w przypadku drugiego wariantu minimalna wielkość lokalu powinna być co najmniej dwa razy większa, a tak naprawdę dedykowane lokale gastronomiczne powinny mieć 50 mkw.

Czym wyróżnia się koncept Rybkodajnia?

Rybkodajnię możemy rozwijać tak naprawdę w trzech formatach. Pierwszym jest tradycyjny lokal stacjonarny, drugim jest przyczepa gastronomiczna, a ostatnim trzecim są galerie handlowe. W przypadku tego ostatniego niemożliwe będzie otwarcie punktu typu wyspa. Wiąże się to z potrzebą zastosowania wyciągów, które są niezbędne do prowadzenie tego typu gastronomi. Koncept Rybkodajnia to jeden z najtańszych konceptów gastronomicznych dostępnych na rynku. Kwota inwestycji początkowej zaczyna się od 20 tys. zł przy założeniu lokalu o powierzchni 40 mkw. Nie pobieramy od franczyzobiorców opłaty marketingowej oraz licencyjnej, a opłata za przynależność do sieci to jedyne 800 zł miesięcznie.

Naszym partnerom oferujemy możliwość pracowania pod rozpoznawalną marką, na sprawdzonych recepturach oraz towarze i sprzęcie najwyższej jakości. Dysponujemy własnym magazynem i logistyką, która zapewnia ciągłe dostawy, a co za tym idzie powtarzalność smaku. Dodatkowymi atutami naszej oferty są bezpłatne szkolenia dla właścicieli oraz kadry, a także opieka doświadczonych menadżerów przez cały okres trwania współpracy.

Reklama

Galeria Jurajska