Salon Reserved w stolicy Kataru
Salon Reserved w stolicy Kataru

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w czerwcu 2015 roku przez GK LPP SA wyniosły około 461 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2014 roku o około 14%.

Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 51% i była o ok. 8 p.p. niższa od marży zrealizowanej w czerwcu roku poprzedniego.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – czerwiec 2015 roku wyniosła ponad 2,29 mld zł. Przychody te były wyższe o 8% od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Powierzchnia handlowa sklepów na koniec czerwca wyniosła około 774 tys. mkw. i była większa o 15% od powierzchni handlowej na koniec czerwca ubiegłego roku.

LPP powstało w 1991 r. w Gdańsku, początkowo spółka działała pod nazwą Mistral. W ciągu kilkunastu lat, konsekwentnie inwestując w swoją działalność, z niewielkiej lokalnej firmy stała się jednym z najdynamiczniej rozwijających się międzynarodowych koncernów odzieżowych, który odnotowuje regularny wzrost wyników sprzedaży i wartości firmy, osiągając przychody w wysokości ponad 1 mld euro. Firma jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.

LPP od lat konsekwentnie prowadzi swoją działalność w Polsce i za granicą, odnosząc sukcesy na wymagającym rynku odzieżowym. Koncern zarządza 5 znanymi markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, siecią ponad 1500 salonów, tworząc miejsca pracy dla blisko 18 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy oraz w Szanghaju i Dhace.

Firma nieustannie inwestuje i zdobywa nowe rynki. W 2014 r. spółka awansowała do giełdowego indeksu WIG20, który generuje istotną część obrotów na GPW w Warszawie oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.