Bonarka City Center

Bonarka City Center nieprzerwanie utrzymuje wzrosty odwiedzalności. W pierwszym półroczu 2015 roku Bonarka powitała aż 10% więcej klientów niż w roku ubiegłym, przy czym czerwiec przyniósł absolutnie rekordowy wynik + 14% rok do roku.

– Źródła naszego sukcesu upatrujemy przede wszystkim w postawie „podążania za klientem”. Zarówno w relacjach B2C, jak i B2B staramy się wsłuchiwać w potrzeby naszych partnerów i elastycznie na nie reagować. Klienci widzą i czują, że centrum zmienia się w odpowiedzi na ich ewoluujące preferencje – komentuje Beata Jarmołkowicz, dyrektor zarządzający, TriGranit Management Polska.

Bonarka City Center prowadzi regularne badania rynkowe, na podstawie których dokonuje modyfikacji przyjętej strategii działania w obszarach takich jak leasing, marketing i zarządzanie obiektem. W odpowiedzi na oczekiwania respondentów w ostatnim czasie Bonarka wzmocniła znacząco ofertę kierowaną do mężczyzn (moda, sport, elektronika). Dynamiczny rozwój obiektu przyciąga uwagę kolejnych najemców. W portfolio centrum wkrótce pojawią się nowe marki gastronomiczne np: Starbucks oraz zupełne nowości rynkowe jak otwarty w czerwcu nowy koncept grupy LPP – a TAB.

– Silnym i charakterystycznym elementem strategii Bonarka City Center jest także starannie opracowana i konsekwentnie prowadzona kampania reklamowa. Od kliku lat obiekt związany jest kontraktem reklamowym z aktorką Małgorzatą Kożuchowską, dzięki której rozpoznawalność marki oraz jej wizerunek notują świetne wyniki w badaniach konsumenckich. Połączenie skutecznych działań marketingowych z szerokim wyborem różnorodnych marek oraz wygodą i dobrą atmosferą zakupów jest dla nas sposobem budowania lojalnej grupy wiernych klientów. Obecnie pod tym względem Bonarka wiedzie prym wśród krakowskich centrów handlowych – aż 50% mieszkańców Krakowa deklaruje, że robi tu zakupy przynajmniej raz w tygodniu – dodał Iwo Knopik, kierownik ds. marketingu Bonarka City Center, TriGranit Management Polska.

Bonarka wprowadza też na bieżąco nowoczesne rozwiązania, które podnoszą komfort robienia zakupów i które są świetnie przyjmowane przez klientów. Trwają przygotowania do uruchomienia pierwszej w kraju platformy prosprzedażowej OmniChanel, która będzie stanowiła innowacyjne udogodnienie dla klientów i najemców centrum w procesie sprzedaży i promocji ofert.

Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze 91 tys. mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji w tym: Auchan, Leroy Merlin, Media Expert oraz największy w Polsce multipleks kinowy Cinema City. Na Klientów Centrum czeka bezpłatny parking na 3,2 tys. samochodów.

Na terenie Bonarka City Center znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot” o powierzchni całkowitej 700 mkw. W jego skład wchodzą m.in.: wielofunkcyjne sale edukacyjne, muzyczne, multimedialne oraz pokój konferencyjny.