marcpol

MarcPol, polska sieć spożywcza, przyśpieszyła w I połowie br. modernizację starszych placówek. Cały proces potrwa maksymalnie do jesieni i zakończy się znacznie wcześniej niż początkowo planowano. Celem jest oferowanie klientom najwyższych standardów obsługi we wszystkich placówkach sieci MarcPol.

MarcPol finalizuje modernizację najstarszych placówek wchodzących w skład sieci handlowej. Począwszy od III kwartału zeszłego roku odnowiono już ponad 30 sklepów.

„Nasze plany dotyczące modernizacji placówek nabrały tempa w I połowie tego roku. W efekcie cały proces odświeżania starszych sklepów i dostosowywania ich do naszych wysokich standardów potrwa maksymalnie do jesieni. Początkowo zakładaliśmy, że lifting sieci będzie trwał do końca 2015 roku, ale dzięki zaangażowaniu i determinacji w działaniu wszystkich osób w naszej organizacji finalnie cały projekt został maksymalnie skrócony” – powiedziała Iwona Zarucka, Wiceprezes MarcPol S.A.

Warszawa i okolice

MarcPol koncentruje się na odnawianiu placówek w Warszawie i w bliskiej okolicy, ponieważ to te sklepy najbardziej potrzebowały odświeżenia. W ramach modernizacji zmieniona została kolorystyka placówek i zostały one doposażone w nowoczesne urządzenia sklepowe (m.in. lady mięsno-wędliniarskie, piece do wypieku pieczywa w sklepie). MarcPol stawia na handel produktami świeżymi, dlatego te artykuły zostały znacznie lepiej wyeksponowane na terenie sklepu, ale również sama oferta tych produktów została wzbogacona o produkty nowych, lokalnych producentów.

„Naszym celem jest ciągłe doskonalenie i uatrakcyjnienie oferty w naszych największych placówkach. Prowadzimy bardzo zaawansowane rozmowy z innymi sieciami posiadającymi uzupełniającą ofertę, m.in. mebli, artykułów budowlanych, czy sprzętu ogrodowego, dotyczące wspólnego wykorzystania potencjału jaki posiadają nasze największe sklepy. Tym samym w wielu miejscach chcemy stworzyć lokalne mini centra handlowe do których klienci jeszcze chętniej będą przyjeżdżać celem dokonania zakupów w dużo szerszej ofercie z różnych branż ” – dodała Iwona Zarucka.

MarcPol

MarcPol S.A. to największa polska sieć handlowa zbudowana w całości na polskim kapitale, istniejąca na rynku od 1988 roku. Sieć zarządza obecnie ponad 60 placówkami zlokalizowanymi głównie w Warszawie oraz centralnej i wschodniej części Polski, a dzięki dynamicznej ekspansji w latach 2012-2014 – również w województwach łódzkim, śląskim, oraz warmińsko-mazurskim. W jej skład wchodzą zarówno duże centra handlowe o powierzchni ponad 4000 m2, supermarkety, jak i mniejsze sklepy, w których Klienci robią codzienne zakupy.

Spółka posiada również pięć centrów handlowych zlokalizowanych w Warszawie, Podkowie Leśnej, Lesznie oraz Ostrołęce. Największym z nich jest Galeria Podkowa (przy ul. Gołębiej 26 w Podkowie Leśnej k. Warszawy), w której na powierzchni 13.000 m2 działają takie marki jak H&M, Jysk, Rossman, CCC, Media Expert, Subway oraz flagowy supermarket sieci MarcPol. Potwierdzeniem wybitnych osiągnięć w zakresie rozwoju polskiego handlu stanowią liczne nagrody oraz tytuły przyznane sieci handlowej MarcPol oraz jej założycielowi i Prezesowi Markowi Mikuśkiewiczowi.