Salon Intersport
Salon Intersport

Spółka Intersport Polska SA, prowadząca sieć sklepów sportowych w lipcu br. przedłużyła umowę najmu lokalu w centrum handlowym Silesia City Center w Katowicach i Galerii Krakowskiej.

Umowa dotycząca lokalu o powierzchni 1027,25 mkw. zlokalizowanego w centrum handlowym Silesia City Center w Katowicach została przedłużona do 17 listopada 2025 roku na podobnych warunkach finansowych. Natomiast lokalu o powierzchni 869 mkw. w Galerii Krakowskiej została przedłużona do 13 września 2026 roku.

W czerwcu br. łączne przychody netto ze sprzedaży osiągnięte przez spółkę Intersport wyniosły około 19.26 mln zł i były wyższe o 2,7% w stosunku do analogicznego okresu 2014 roku (było: 18,75 mln zł).

Narastająco w okresie od stycznia do czerwca 2015 roku, wartość przychodów netto ze sprzedaży spółki wyniosła około 111,2 mln zł i była niższa o 3,4% od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie 2014 roku (było: 115,1 mln zł).

Sieć Intersport Polska posiada obecnie 35 salonów sportowych zlokalizowanych w centrach handlowych, w 23 największych miastach Polski. Salony znajdują się m.in. w Silesia City Center (Katowice), Magnolia Park (Wrocław), CH Riviera (Gdynia), Galeria Jurajska (Częstochowa), Galeria Słoneczna (Radom), Galeria Bronowice (Kraków), Galeria Amber (Kalisz), Atrium Felicity (Lublin), Galeria Warmińska (Olsztyn), Manufaktura (Łódź), Złote Tarasy (Warszawa).

W 2014 roku spółka zmniejszyła powierzchnię sklepu w Łodzi (-1.587 mkw.) oraz w Gdyni (-1.396 mkw.) w CH Riviera dostosowując je do potencjału lokalnego rynku. W zamian uruchomiła na dobrych warunkach finansowych nowe lokalizacje w Lublinie (pow. 883 mkw.) w Atrium Felicity, Kaliszu (pow. 501 mkw.) w Galerii Amber i Olsztynie (pow. 634 mkw.) w Galerii Warmińskiej.