jean louis david fryzjer

Spółka Provalliance, do której należą salony fryzjerskie Jean Louis David i Lovely Look wzmocniła swoją pozycję lidera na polskim rynku wraz z zakupem sieci 12 salonów Haircoif w lipcu 2015.

Rozwój sieci

Struktura lokalizacji sieci salonów Haircoif dopełnia strukturę salonów Provalliance Group zarówno we Francji jak i w Polsce pozwalając na zwiększenie obecności w znaczących miastach i komplementarnych centrach handlowych.

Planowany jest sukcesywny rebranding salonów. Po renowacji salony będą otwierane pod marką Jean Louis David. Przemianę jako pierwsze przejdą salony w warszawskich Złotych Tarasach oraz krakowskiej Galerii Kazimierz. Zwiększenie liczby salonów Jean Louis David pozwoli na dynamiczny rozwój brandu oraz na pełne wykorzystanie potencjału najbardziej rozpoznawalnej marki fryzjerskiej w Polsce. Rozwijając się w ramach portfolio grupy Provalliance spółka chce osiągnąć cel 100 salonów w Polsce w roku 2019.

Provalliance

Provalliance jest europejskim liderem oraz światowym numerem dwa w sektorze fryzjerskim z 11 markami (Franck Provost, Jean Louis David, Saint Algue, Fabio Salsa, Maniatis Paris, Niwel, Interlude, Coiff & Co, The Blue Suite, Interview, Colorii ).

Provalliance Group zatrudnia blisko 20 tys. pracowników i obsługuje rocznie 30 milionów klientów w 3 tys. salonów w ponad 30 krajach. Provalliance Poland sp. z o.o. jest właścicielem największej sieci prestiżowych salonów fryzjerskich w Polsce.

Haircoif

Grupa Haircoif to jedna z większych europejskich sieci fryzjerskich licząca 92 salony (80 we Francji i 12 w Polsce), zatrudniająca blisko 700 pracowników. Salony mieszczą się przede wszystkim w centrach handlowych.