Sneakers/Distance
Sneakers/Distance

Marka Distance posiadająca sieć dziesięciu sklepów stacjonarnych uruchomiła nowy multibrandowy sklep internetowy ButyMarkowe.pl. Jest to pierwszy krok do realizacji długoterminowej strategii ekspansji firmy w kierunku ecommerce.

Nowy sklep ruszył po niespełna kwartale, na tym samym silniku sklepowym, dedykowany sneakersom sklep – Sneakers by Distance – pod domeną distance.pl. Przeniesiono go z platformy magento. Sklep został zbudowany od podstaw i dostosowany do potrzeb i wysokich standardów kultury sneakers co pozwoli odbiorcom utożsamić się z marką. Dużą rolę odgrywają tutaj zdjęcia oraz animacje 360 stopni, które nadają sklepu klimat. Graficzne zmiany i responsywny front-end umożliwia łatwe dokonywanie zakupów z urządzeń mobilnych takich, jak smartfony i tablety.

W tym miesiącu swoją premierę ma także najnowszy projekt dedykowany na rynek niemiecki – sklep distance.eu, który w ofercie będzie miał jedynie wyselekcjonowane pozycje sneakersowe od znanych na całym świecie brandów. W tym celu multisklep zyskał szereg nowych możliwości takich, jak integrację z zachodnimi systemami płatności internetowych oraz obsługę kart kredytowych Visa lub Mastercard.

System został zaprojektowany tak, aby wszystkie sklepy zarządzano z poziomu jednego panelu administracyjnego, co znacznie usprawniło pracę całego zespołu i dało dodatkowe możliwości rozwoju.

– Naszym celem jest zrównoważony rozwój sieci sprzedaży sklepów stacjonarnych z naciskiem na projekt SBD (Sneakers by Distance) i internetowych. Osiągnięcie i utrzymanie stanu równowagi wymaga zwinnego balansowania. Zrealizowanie tego celu zapewni nam dedykowane oprogramowanie, które dynamicznie rozwijamy pod aktualne potrzeby – mówi Marek Sobolewski E-Commerce Manager w firmie Distance.

Dodatkowo firma aktywnie rozwija swój system sprzedaży B2B, który pośredniczy w sprzedaży hurtowej. Za wdrożenie odpowiada firma i-systems.

Firma Distance funkcjonuje już na polskim rynku od ponad 10 lat. Sieć sklepów stacjonarnych firmy jest rozmieszczonych w trzech województwach, w takich miastach jak Poznań, Warszawa, Leszno, Zielona Góra oraz w Kaliszu. W ofercie sieci znajduje się obuwie Nike, Adidas, Reebok, Asics, New Balance, Vans, Converse czy Puma.