Dobre wyniki spółki Bytom

Kolekcja Bytom

Kolekcja Bytom

Spółka Bytom SA w czerwcu 2015 roku osiągnęła łączne przychody ze sprzedaży (detaliczna i hurtowa) w kwocie 10,71 mln zł, co oznacza wzrost 30,3% w porównaniu do analogicznego okresu roku 2014. Wówczas firma wypracowała łączne przychody ze sprzedaży na poziomie 8,22 mln zł.

Wyniki finansowe

Przychody ze sprzedaży sieci detalicznej Bytom SA w czerwcu 2015 roku wyniosły 10,54 mln zł, a rok wcześniej 8,13 mln zł. Tym samym przychody wzrosły o 29,6% w porównaniu do czerwca 2014 roku.

Natomiast w okresie od stycznia do końca czerwca 2015 roku spółka Bytom zanotowała łączną sprzedaż w kwocie 58,06 mln zł, czyli wzrost o 30,7% w porównaniu do ubiegłego roku. Rok wcześniej sprzedaż wyniosła 44,41 mln zł. W tym okresie sprzedaż detaliczna sieci sklepów Bytom okresie wzrosła o 34,8% i osiągnęła poziom 55,61 mln zł (rok wcześniej 41,25 mln zł).

Spółka giełdowa

Obecnie w ramach sieci Bytom działa ponad 80 sklepów na terenie kraju. W 2015 roku spółka planuje uruchomienie sześciu nowych sklepów. Inwestycje te będą finansowe częściowo z leasingu, a częściowo ze środków własnych spółki.

Firma Bytom rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku. Od 1995 roku spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Bytom w oparciu o wieloletnie doświadczenie połączone z nowoczesną technologią, specjalizuje się w tworzeniu i dystrybucji kolekcji formalnej i casualowej mody męskiej.

W zeszłym roku otwarto dziewięć nowych sklepów o łącznej powierzchni ponad 1135 mkw. Sklepy zlokalizowano: CH Atrium Felicity (Lublin), Galeria Amber (Kalisz), Galeria Łódzka, Alfa Białystok, CH Sfera (Bielsko-Biała), Galeria Warmińska (Olsztyn), CH Wola Park (Warszawa), Atrium Copernicus (Toruń) i Sosnowiec Plaza. Sklepy zostały zaprojektowane w nowej aranżacji, mającej na celu zaprezentowanie zmian, jakie zaszły w oferowanych produktach. Spółka otwiera sklepy o średniej powierzchni 130 mkw.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016