Firma Cushman & Wakefield odpowiedzialna za rozwój A. Blikle

Cukiernia A Blikle, ul. Nowy Świat

Cukiernia A Blikle, ul. Nowy Świat

Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield podpisała umowę na reprezentowanie firmy A. Blikle. Umowa obejmuje doradztwo w zakresie ekspansji marki, poszukiwania nowych lokalizacji i odnawiania dotychczasowych umów.

Powstała w 1869 roku firma A. Blikle od blisko 150 lat jest zarządzana przez kolejne pokolenia rodziny założyciela – Antoniego Kazimierza Bliklego. Firma posiada sieć cukierni i kawiarni w Warszawie i okolicach, Katowicach, Kielcach oraz Częstochowie. Sieć liczy obecnie 24 lokale w Polsce.

Firma Cushman & Wakefield jest odpowiedzialna za reprezentowanie firmy w Polsce. Współpraca obejmuje poszukiwanie nowych lokalizacji dla A. Blikle, negocjowanie przedłużania umów najmu i rozwijanie strategii ekspansji obecności firmy w kraju.

– Cukiernia A. Blikle jest dziś miejscem symbolicznym, stałym adresem na trasie Traktu Królewskiego. Cieszymy się, że możemy reprezentować legendę polskiego cukiernictwa i postaramy się, żeby takich miejsc, jak to na Nowym Świecie, było jak najwięcej. Cieszymy się, że możemy wspierać rodzinny interes, który posiada tak długą i piękną tradycję – mówi Szymon Łukasik, Associate w dziale powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.

Szymon Łukasik, Associate w dziale powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield

Szymon Łukasik, Associate w dziale powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield

Firma otwiera zarówno lokale, jak i wyspy w centrach handlowych. Wyspy handlowe otwierane przez firmę mierzą średnio ok. 10 mkw. Z kolei wielkość lokali wynosi ok. 60 mkw.

Od swojego powstania do 1992 roku firma A.Blikle posiadała jedną cukiernię (przed II Wojną Światową również kawiarnię) z pracownią na zapleczu zlokalizowaną w historycznej siedzibie przy ul. Nowy Świat 35 w Warszawie. W latach 1990–2008 firma rozwinęła się z jednej cukierni do dziesięciu cukierni własnych, dwóch sklepów delikatesowych i trzech kawiarni-restauracji w Warszawie oraz cukierni w sieci franchisingu. Firma posiada także sklep internetowy.

Reklama

Galeria Jurajska