oracle badanie handel technologie

Oracle wprowadził na rynek rozwiązanie obsługujące kompletny cykl „od wyceny do zapłaty”. To dobra wiadomość dla osób, zarządzająch łańcuchem dostawy w chmurze.

– Najbardziej znanym produktem Oracle jest baza danych. Pod tym względem od lat jesteśmy niekwestionowanym liderem. Mamy udział w rynku na poziomie 50 proc. – powiedział Piotr Witczyński, dyrektor generalny Oracle Polska.

Usługi w chmurze coraz popularniejsze

Firma jest liderem w obszarach identity management, enterprise performance management (EPM) czy supply chain management (SCM). W ostatnim kwartale ubiegłego roku firma odnotowała bardzo dobre wyniki – nastąpił 200-procentowy wzrost w sektorze tzw. usług chmurowych, co stanowi najlepszy wynik na świecie.

Ostatnio Oracle mocno wszedł w technologie, oparte na chmurze. Pod koniec lipca firma rozszerzyła chmurę Supply Chain Management Cloud o dwie nowe usługi: Order Management Cloud i Global Order Promising Cloud. Dzięki temu klienci otrzymują narzędzie, służące do obsługi kompletnego cyklu „od wyceny do zapłaty”. Integracja nowych usług z chmurą Configure, Price, and Quote Cloud oraz ERP Cloud zapewnia transparentność cyklu sprzedaży i wydajność operacyjną.

Usługi Oracle

Oracle Order Management Cloud to usługa, która została wprowadzona przez Oracle w celu usprawnienia obsługi zamówień w ramach cyklu „od wyceny do zapłaty”. Posiada ona wbudowane i centralnie zarządzane reguły koordynacji, globalnej dostępności oraz monitorowaniu realizacji zamówień. Dzięki temu rozwiązaniu klienci otrzymują możliwość: scentralizowanego monitoringu zamówień, zarządzania wyjątkami, dotyczącymi zamówień, korzystania z samodzielnie zdefiniowanych  reguł koordynacji realizacji zamówień oraz zarządzania zmianami.

Oracle Global Order Promising Cloud umożliwia sprawne i zautomatyzowane informowanie o możliwościach realizacji zamówień w chmurze, co ułatwia optymalizację kosztów na etapie planowania i przygotowywania zamówień. Dzięki temu obsługującemu wiele opcji realizacji narzędziu większość zamówień może być obsługiwana w trybie „lights out”, nastąpuje optymalny wybór źródła i metody dostawy według kryterium ceny, a klient ma bieżący dostęp do informacji o powiązaniu popytu z dostępnymi zapasami, przesyłkami przychodzącymi, zamówieniami i zapotrzebowaniem, jak również z aktualną i przyszłą podażą.

Produkty Oracle Polska są dostosowane do różnych rodzajów klientów – zarówno dużych, międzynarodowych korporacji, jak i małych firm. Firma oferuje rozmaite modele licencjonowania i narzędzi, które można dobrać do indywidualnych potrzeb.