Rosną przychody spółki LPP

Salon Reserved w Kuwejcie

Salon Reserved w Kuwejcie

Spółka odzieżowa LPP SA, w lipcu 2015 roku osiągnęła skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości około 442 mln zł, które były wyższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2014 roku o ok. 6%.

Wyniki finansowe

Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 46% i była o około 5 p.p. niższa od marży zrealizowanej w lipcu roku poprzedniego.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – lipiec 2015 roku wyniosła ponad 2.73 mld zł. Przychody te były wyższe o 7% od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Powierzchnia handlowa sklepów na koniec lipca wyniosła ok. 776 tys. mkw. i była większa o 15% od powierzchni handlowej na koniec lipca ubiegłego roku.

Grupa LPP

LPP powstało w 1991 r. w Gdańsku, początkowo spółka działała pod nazwą Mistral. W ciągu kilkunastu lat, konsekwentnie inwestując w swoją działalność, z niewielkiej lokalnej firmy stała się jednym z najdynamiczniej rozwijających się międzynarodowych koncernów odzieżowych, który odnotowuje regularny wzrost wyników sprzedaży i wartości firmy, osiągając przychody w wysokości ponad 1 mld euro. Firma jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.

LPP od lat konsekwentnie prowadzi swoją działalność w Polsce i za granicą, odnosząc sukcesy na wymagającym rynku odzieżowym. Koncern zarządza 5 znanymi markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, siecią ponad 1500 salonów, tworząc miejsca pracy dla blisko 18 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy oraz w Szanghaju i Dhace.

Firma nieustannie inwestuje i zdobywa nowe rynki. W 2014 r. spółka awansowała do giełdowego indeksu WIG20, który generuje istotną część obrotów na GPW w Warszawie oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016