Delikatesy orientalne w łódzkiej Sukcesji

Centrum Sukcesja

Centrum Sukcesja

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja poszerza grono najemców oferujących produkty spożywcze. W obiekcie zostanie otwarty sklep „Kuchnie Orientu”, który zaoferuje produkty niezbędne do przygotowania dań kuchni chińskiej, japońskiej, koreańskiej, tajskiej czy indyjskiej.

„Kuchnie Orientu” to łódzka marka, do tej pory dostępna jedynie w Internecie, od 12 lat dbająca o rozwijanie kulinarnych talentów i dostarczanie oryginalnych składników dla pasjonatów dalekich, wschodnich podróży.

– Nasz sklep orientalny jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie dalekowschodnią kuchnią i kulturą. Coraz więcej osób w Polsce poszukuje informacji o krajach tamtego regionu oraz zdradza zainteresowanie ich potrawami. W naszym sklepie zarówno amatorzy jak i profesjonaliści odnajdą niezbędne dla siebie produkty – zapewnia Przemysław Przesmycki – reprezentujący markę „Kuchnie Orientu”.

Sukcesja, jako miejsce przyjazne i dbające o rozwijanie zainteresowań swoich klientów wzbogacone będzie o Wyspę Kulinarną. Tu odbywać się będą festiwale kulinarne oraz pokazy gotowania „na żywo”. Gra zapachów i smaków dostarczy mnóstwa emocji. To idealne miejsce na obserwowanie pracy mistrzów kuchni, poznania ich sztuczek oraz ciekawych przepisów. Dzięki takim pokazom i produktom np. z „Kuchni Orientu” będzie można nie raz zaskoczyć swoich gości.

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja powstaje w pobliżu ścisłego centrum Łodzi. W jego sąsiedztwie znajdują się m.in.: Międzynarodowe Targi Łódzkie, kampus Politechniki Łódzkiej oraz dwa budowane osiedla mieszkaniowe. Obiekt zaoferuje ponad 128 tys. mkw. powierzchni użytkowej i około 36 tys. mkw. powierzchni najmu, na której znajdzie się 160 lokali: sklepów znanych polskich i zagranicznych marek, punktów usługowych, kawiarni, restauracji w strefie food court oraz najnowocześniejsze w Łodzi 9-salowe kino sieci Helios.

Inwestorem obiektu jest Fabryka Biznesu. sp. z o.o., z siedzibą w Łodzi. Autorem projektu architektonicznego Sukcesji jest wrocławska pracownia Group-Arch. Za zarządzanie obiektem odpowiedzialna jest firma CBRE sp. z o.o., a za wynajem powierzchni firmy: Colliers International, CBRE sp. z o.o. oraz Fabryka Biznesu sp. z o.o. Inwestycja została wpisana przez Urząd Marszałkowski w Łodzi na listę projektów kluczowych dla regionu.

Reklama

Galeria Jurajska