Centra handlowe zainteresowane siecią Biesiadowo

Restauracja Biesiadowo

Urośnie sieć restauracji Biesiadowo należącej do spółki Wojtex. Nowe lokale pojawią się w centrach i galeriach handlowych.

– Sieć pizzerii Biesiadowo to przede wszystkim klasyczne lokale stacjonarne. Jednak w naszej sieci znajduje się duża liczba lokali umiejscowionych w galeriach handlowych. Obecnie nasze lokale wzbogacają ofertę gastronomiczną galerii umiejscowionych w Gorzowie Wielkopolskim, Poznaniu, czy Przemyślu. Dostrzegamy jednak zwiększone zainteresowanie zarówno galerii jak i samych franczyzobiorców naszą ofertą pizzerii. Uważamy, że wynika to z faktu iż sieć Biesiadowo jest jedną z największych sieci w kraju i wywołuje pozytywne skojarzenia wśród konsumentów. Dodatkowo stawiamy dużo mniejsze wymagania niż konkurencja przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów jakości produktów i usług – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Wojciech Goduński właściciel firmy Wojtex, operatora sieci.

Wkrótce 10 nowych lokali

Spółka planuje do końca tego roku uruchomić około 10 nowych lokalizacji.

– W związku z wakacyjną promocją, w której do każdej nowo podpisanej umowy dodajemy piec dwukomorowy za 1 zł liczymy na co najmniej 5 nowo podpisanych umów do końca wakacji – podkreśla prezes firmy Wojtex.

Powierzchnia lokali uzależniona jest od planów galerii dotyczącej zagospodarowania przestrzeni gastronomicznej. W przypadku foodcourtu lokal powinien mieć około 20-30 mkw., natomiast dla tradycyjnego lokalu powinien on mieć co najmniej 100 mkw., co pozwoli stworzyć odpowiednią ilość miejsc siedzących. Sieć pizzerii Biesiadowo może być rozwijana jako lokal w strefie foodcourt bądź lokal z własnymi miesiącami wewnątrz jak i na zewnątrz galerii.

Koncept Biesiadowo to pierwsza z marek firmy Wojtex rozwijana w systemie franczyzowym. Obecnie sieć liczy blisko 100 lokali i jest jedną z największych sieci pizzerii w kraju.

Poszukiwani partnerzy handlowi

– Naszym partnerom oferujemy możliwość pracowania pod rozpoznawalną marką, na sprawdzonych recepturach oraz towarze i sprzęcie najwyższej jakości. Dysponujemy własnym magazynem i logistyką, która zapewnia ciągłe dostawy, a co za tym idzie powtarzalność smaku. Dodatkowymi atutami naszej oferty są bezpłatne szkolenia dla właścicieli oraz kadry, a także opieka doświadczonych menadżerów przez cały okres trwania współpracy – podsumowuje Wojciech Goduński.

Reklama

Galeria Jurajska