Wzrost przychodów grupy Gino Rossi

Salon Gino Rossi

Salon Gino Rossi

Grupa Kapitałowa Gino Rossi w lipcu 2015 roku wypracowała łączne przychody ze sprzedaży produktów (marki Gino Rossi i Simple) w wysokości 19,1 mln zł, co oznacz wzrost o 2% w porównaniu do tego samego okresu roku 2014.

Narastająco od stycznia do końca lipca br. sprzedaż grupy Gino Rossi wzrosła o 10% do 147,2 mln zł.

Wynik finansowe Gino Rossi i Simple

Łączne przychody ze sprzedaży (detaliczna i hurtowa) marki Gino Rossi w lipcu wyniosły 12,2 mln zł wobec 11,6 mln zł rok wcześniej. Tym samym zanotowano 6% wzrost przychodów. Natomiast sprzedaż detaliczna realizowana w salonach marki w tym okresie wzrosła o 5% do poziomu 9,2 mln zł. Narastająco od stycznia do końca lipca br. spółka Gino Rossi odnotowała sprzedaż na poziomie 90,9 mln zł, a to oznacza wzrost o 7% w porównaniu do analogicznego okresu roku 2014.

Natomiast sprzedaż spółki Simple w lipcu br., realizowana wyłącznie w salonach własnych i w salonach franczyzowych wyniosła 6,9 mln zł i była o 5% niższa od w porównaniu do tego samego okresu roku 2014.. Narastająco od stycznia do końca lipca br. sprzedaż Simple osiągnęła poziom 56,3 mln zł. Tym samym marka odnotowała 13% wzrost rok do roku. Wyniki Simple nie uwzględniają przychodów ze sprzedaży materiałów.

Sieć sprzedaży

Zgodnie z planami spółki, detaliczna sieć sprzedaży Grupy Gino Rossi zwiększy się w 2015 roku w sumie o około 2 tys. metrów kwadratowych. Szczególny nacisk firma położy na rozwój spółki Simple CP.

Gino Rossi zarządza portfelem uznanych na polskim rynku modowym marek: Gino Rossi oraz Simple Creative Products. W ofercie Grupy Gino Rossi znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska.

Gino Rossi jest jedną z najlepiej rozpoznawanych i najwyżej ocenianych na polskim rynku marek, która zajmuje pozycję lidera w segmencie obuwia ze średniej i wyższej półki. Na koniec pierwszego kwartału 2015 roku detaliczna sieć sprzedaży Gino Rossi obejmowała 96 salony własne i franczyzowe w Polsce i za granicą (Litwa, Łotwa, Czechy, Słowacja).

Simple Creative Products to czołowa marka na polskim rynku luksusowej odzieży damskiej. Na koniec pierwszego kwartału 2015 roku sieć sprzedaży Simple CP obejmowała 57 salonów własnych w Polsce (w tym sklep internetowy). W marcu 2015 roku otwarto pierwszy salon sprzedaży Simple CP w Wilnie na Litwie.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016