ch klif gdynia

Klif Gdynia Centrum Handlowe podejmuje niestandardowe działania mające na celu promowanie marki wśród turystów dzięki czemu, co roku w wakacje notuje wzrosty odwiedzalności i obrotów.

28 sierpnia rozpoczynają się w Gdyni regaty 49er Grand Prix Gdynia 2015, których sponsorem jest Klif Gdynia Centrum Handlowe. Zaangażowanie w tę popularną i prestiżową imprezę jest jednym z elementów wakacyjnej strategii promocyjno-reklamowej obiektu, która zapewnia wysoką rozpoznawalność marki wśród turystów odwiedzających Trójmiasto.

– Większość obiektów handlowych w wakacje zmaga się z tzw. „sezonem ogórkowym”, natomiast w gdyńskim Klifie obserwujemy znaczne pobudzenie aktywności klientów. Jest to związane m.in. z wyjątkową lokalizacją naszego centrum, które może korzystać z dobrodziejstw sezonu urlopowego, ale przede wszystkim atrakcyjnymi sklepami. Jednak największym wyzwaniem jest niestandardowe podejście do kwestii promocji i reklamy – musimy w krótkim czasie dać się poznać i zachęcić do wizyty osoby, które są tu tydzień, dwa lub krócej – komentuje Agnieszka Sawicka, Associate Director AEW Europe, zarządzająca obiektem Klif Gdynia Centrum Handlowe.

Wśród działań podejmowanych przez gdyński Klif znajdują się aktywności na trójmiejskich plażach, informatory dla gości wyselekcjonowanych hoteli oraz współpraca z partnerami, którzy swoje działania kierują do zbliżonej grupy klientów. W tym roku Klif nawiązał współpracę z Sopockim Klubem Tenisowym, był też partnerem Volvo Gdynia Sailing Days, a w ramach współpracy z GSC Yachting jednym ze sponsorów 49er Grand Prix Gdynia w sierpniu. Dzięki ścisłej współpracy z gdyńskim magistratem, flagi z logo i wizerunkiem Klifu wisiały w lipcu na ul. Świętojańskiej, będącą jedną z głównych ulic Gdyni. Wszystkie te aktywności zapewniają stałą obecność i widoczność marki w kluczowych turystycznie destynacjach podczas całego sezonu wakacyjnego.

Klif Centrum Handlowe powstało w Gdyni w 1996 roku jako jedno z pierwszych obiektów tego typu w Polsce.

Od ponad 18 lat dobrze wpisuje się w handlowy rynek Trójmiasta, zwiększając wciąż różnorodność oferty i podnosząc jej jakość. Klienci trójmiejskiego Klifu cenią komfort robienia zakupów w kameralnej atmosferze. Klif postrzegany jest jako wyznacznik dobrego stylu oraz źródło inspiracji i informacji o nowościach w świecie mody. Klienci znajdą tu szeroką ofertę polskich i zagranicznych marek, w tym wielu niedostępnych w innych centrach handlowych w Trójmieście, takich jak m.in.: Bizuu, Bohoboco, Brunello Cucinelli, H.I.G.H (Charme), C.K. Jeans, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Marciano Guess, Max Mara, Patrizia Pepe, Pennyblack, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy HilfigerTailored i Versace. Obecne są również znane i lubiane sieciowe marki odzieżowe: H&M, Zara, Zara Kids, Reserved oraz salony z branży kosmetycznej tj. Douglas, Sephora, Super-Pharm i Rossmann Lux. Ofertę uzupełniają delikatesy ALMA oraz placówka mBanku.