Womak Omega rusza z nową inwestycją we Wrocławiu

Projekt Womak

Do końca 2015 roku developer Womak Omega rozpocznie przebudowę i modernizację centrum osiedlowego, znajdującego przy jednej z najbardziej ruchliwych arterii komunikacyjnych miasta Wrocławia – ulicy Grabiszyńskiej i ulicy Hallera. Przebudowa oszacowana jest na ponad 30 milionów złotych.

Atrakcyjna lokalizacja obiektu charakteryzuje się też gęstym zaludnieniem – w najbliższej strefie zasięgu zamieszkuje ponad 15 tys. mieszkańców.

Decyzja o przebudowie i rozbudowie budynku przy ul. Grabiszyńskiej 240 zapadła ze względu na jego bardzo zły stan techniczny. W ramach umowy dzierżawy obiektu na okres 28 lat, inwestor zobowiązał się do samodzielnego pokrycia wszystkich kosztów jego modernizacji, które oszacowano na ponad 30 mln. zł.

8,5 tys. mkw. dla handlu

Po przebudowie, której zakończenie przewidywane jest na III kwartał 2016 roku, centrum handlowo-usługowe będzie posiadać trzy kondygnacje o łącznej powierzchni ponad 8,5 tys. mkw. GLA. To zagwarantuje wysokiej jakości lokale handlowe dla najemców, którzy widzą potencjał rozwoju swojej działalności w takich lokalizacjach. Do zmodernizowanego obiektu powrócą także niektóre z dotychczasowych punktów usługowych – oczywiście, w zupełnie nowej już szacie. Należą do nich m.in. placówka PKO BP, placówka Poczty Polskiej oraz sklep AGD.

– Wypracowaliśmy najlepszą koncepcję dla planowanego obiektu, która odpowiadać będzie wymogom i potrzebom rynku lokalnego, gdyż jest to jeden z głównych czynników gwarantujących późniejsze bezproblemowe funkcjonowanie centrum handlowo-usługowego – komentuje dla Retailnet Radosław Szczepaniak, prezes zarządu Womak Omega.

Aktualnie Womak Omega prowadzi negocjacje, których celem jest dobór właściwych firm wykonawczych, których praca odpowiada surowym standardom w zakresie jakości oraz terminowości. Po zakończeniu przebudowy, spółka Womak Omega kompleksowo zajmie się też komercjalizacją i zarządzaniem tym obiektem handlowym.

Komercjalizacja w toku

Już teraz wiadomo, iż oprócz części handlowej, w zmodernizowanym centrum przewidziano część rekreacyjno-rozrywkową, w tym nowoczesne fitness centrum (1,2 tys. mkw.) oraz kawiarnie, restauracje. Obiekt będzie posiadać też wygodny parking dla samochodów o łącznej ilości około 150 miejsc, dostępny również dla okolicznych mieszkańców.

– Przebudowując i rozbudowując obiekt przy ul. Grabiszyńskiej, kierujemy się przede wszystkim myślą o dobro mieszkańców Wrocławia. Jestem przekonany, że po zakończeniu modernizacji nowe centrum osiedlowe będzie nie tylko przyjaznym miejscem zakupów, ale również stanie się atrakcyjnym miejscem spotkań i rozrywki dla mieszkańców okolic. Nowoczesny projekt budynku z pewnością nada okolicy nową jakość – przekonuje Radosław Szczepaniak.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska