Większa Nowa Stacja w Pruszkowie

Nowa Stacja w Pruszkowie

Nowa Stacja w Pruszkowie

Firma ECC Real Estate, deweloper centrum handlowego Nowa Stacja w Pruszkowie, w związku z bardzo dużym zainteresowaniem inwestycją, zarówno ze strony najemców jak i klientów, na podstawie przeprowadzonych badań dotyczących catchment area oraz preferencji zakupowych klientów, podjęła decyzję o przemodelowaniu i powiększeniu wybranych stref galerii.

Nowa Stacja to centrum handlowe zlokalizowane w Pruszkowie w bliskiej odległości Dworca PKP w postindustrialnej, obecnie rewitalizowanej części miasta. W okolicy galerii powstają liczne osiedla, około 3,6 tys. mieszkań o łącznej powierzchni użytkowej ponad 221 tys. mkw.

Centrum handlowe w Pruszkowie

Nowa Stacja to jedyne pełnowymiarowe centrum handlowe w Pruszkowie i okolicach, które w pełni odpowiada na potrzeby mieszkańców. Dzięki szerokiej ofercie Nowej Stacji klienci z Pruszkowa, Piastowa, Grodziska Mazowieckiego, Żyrardowa oraz Milanówka, Brwinowa, Ożarowa, Błoń i okolicznych miejscowości nie będą musieli specjalnie udawać się na zakupy do Janek, czy Warszawy.

– Dokładne poznanie catchment area oraz zwyczajów zakupowych i postaw społeczno-kulturowych mieszkańców umożliwia nam dopasowanie oferty w taki sposób, aby zaspokoić oczekiwania tak dużej grupy – mówi redakcji retailnet Maciej Krzewiński COO, ECC Real Estate.

– Wyzwaniem każdego dewelopera jest dobranie takiej palety marek w centrum handlowym, aby każda osoba odwiedzająca galerię odnalazła coś dla siebie. Zdając sobie sprawę z dużych wymagań klientów zleciliśmy przeprowadzenie badań renomowanej pracowni MillwardBrown, która dokładnie poznała ich potrzeby – wyjaśnia Maciej Krzewiński.

Instytut MillwardBrown przeprowadził badania ilościowe i jakościowe na dwóch próbach: reprezentatywnej rozłożonej równomiernie oraz próbie kwotowej. Według wyników badań Nowa Stacja cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem wśród mieszkańców Pruszkowa i okolicznych miast. Z analiz MillwardBrown wynika, że catchment area Nowej Stacji to niemal 350 tys. mieszkańców, a nie jak początkowo zakładano 250 tys. osób.

Mix najemców

Nowoczesne centrum handlowego to nie tylko odpowiednio skrojona oferta marek odzieżowych, obuwniczych, sportowych i sprzętu elektronicznego, ale również rozrywka i edukacja. Dzięki poznaniu zwyczajów spędzania wolnego czasu mieszkańców, deweloper podjął decyzję o rozszerzeniu koncepcji strefy rozrywki. W Nowej Stacji powstanie multipleks z 7 salami kinowymi, a nie jak początkowo planowano 6. Strefa rozrywki dedykowana przede wszystkim ludziom młodym i rodzinom z dziećmi została powiększona z 2 tys. do 3 tys. mkw. Centrum handlowe na ostatniej kondygnacji zaproponuje swoim gościom salę zabaw dla dzieci ze ścianką wspinaczkową oraz duży klub fitness i szkołę tańca. Ale to nie wszystko, na odwiedzających centrum handlowe w zimie czekać będzie sezonowe lodowisko zlokalizowane na dachu Nowej Stacji.

Osoby korzystające ze strefy rekreacji będą miały bezpośredni dostęp do pierwszego piętra budynku, gdzie znajdą się m.in. food court oraz oferta skierowana do młodzieży. Na tym samym poziomie klienci odnajdą marki dedykowane mężczyznom oraz szeroką ofertę sprzętu sportowego oraz RTV i AGD. Parter to przede wszystkim odzież kobieca uzupełniona o ofertę dziecięcą a także supermarket i usługi.

– Niezwykle istotny jest dla nas komfort klientów, dlatego centrum jest tak zaprojektowane, aby nawigacja oraz poruszanie się po Nowej Stacji było intuicyjne. Rola centrów handlowych obecnie zmienia się. Przestają być jedynie miejscem zakupów, ale również spędzania wolnego czasu i realizacji swoich pasji. Dlatego zgodnie z trendami nasze galeria handlowa łączy ze sobą koncepcję handlowo-rozrywkową z edukacyjną – dodał Maciej Krzewiński.

Aby zapewnić wygodny dostęp dla klientów, deweloper zaplanował dwa wejścia zlokalizowane po przeciwnych stronach – od strony dworca PKP oraz od placu Mechanikówi nowych osiedli. Dla zmotoryzowanych Deweloper przewidział również dwa parkingi: podziemny i na dachu z ponad 800 miejscami dla aut.

Nowa Stacja to teraz 27 tys. mkw., na których znajdzie się ponad 120 punktów handlowych i rekreacyjnych. Rozpoczęcie budowy nowej stacji planowane jest jeszcze w tym roku, natomiast otwarcie deweloper przewidział na rok 2017.

ECC Real Estate jest wystawcą targów Shopping Center Forum 2015 Fall Edition, które odbędą się 16-17 września 2015 roku w Warszawie w EXPO XXI. Z inwestycjami handlowymi spółki będzie można zapoznać się na stoisku nr. 2.4.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016