Udane półrocze dla Galerii Przymorze

Galeria Przymorze

Galeria Przymorze

Położona w Gdańsku, Galeria Przymorze odnotowuje bardzo dobre wyniki odwiedzalności. W pierwszym półroczu br. obiekt odwiedziło 3 mln klientów, co oznacza wzrost o 3% w stosunku do poprzedniego okresu. Wszystko wskazuje na utrzymanie trendu w kolejnym półroczu, bo już w lipcu w galerii było ponad 538 tys. klientów.

Rosnący wskaźnik footfall w Galerii Przymorze bezpośrednio przełożył się na obroty najemców. W ostatnim kwartale obroty wzrosły o 8% w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym oraz o 11% w stosunku do poprzedniego kwartału.

– Cieszymy się z osiągnięcia takiego wyniku, oznacza to dla nas, że klienci doceniają prowadzone przez nas działania i nowości w galerii. Staramy się uatrakcyjniać ofertę galerii, a także szukać rozwiązań, które będą dodatkową wartością dla odwiedzających – mówi Aleksander Moenert, Dyrektor Galerii Przymorze.

Szersza oferta

Jedną ze zmian, w odpowiedzi na potrzeby klientów jest powiększenie wraz z modernizacją Klubu Fitness Calypso. Klub zyska o dodatkowe 320 mkw. powierzchni, na której znajdą się dodatkowe sale funkcyjne oraz nowoczesna strefa do CrossFit’u.

– Galeria Przymorze skutecznie realizuje politykę polegającą na wprowadzaniu unikatowych najemców. Do szerokiej oferty dostawców usług dołączyło UPC w nowoczesnej odsłonie, a także pierwsze koncepcyjne biuro firmy Energa. Tym samym, dajemy naszym klientom możliwość załatwienia wszystkich spraw w jednym miejscu – dodał Aleksander Moenert.

Obiekt Immogdańsk

Galeria Przymorze zlokalizowana jest w Gdańsku przy ulicy Obrońców Wybrzeża 1, w pobliżu najdłuższego w Europie Środkowej budynku mieszkalnego „Falowiec”. Nowoczesna architektura obiektu została wkomponowana w otaczający krajobraz. Przylegający park z zachowanym pierwotnym drzewostanem dodaje uroku szklanej fasadzie Galerii – rotundzie. Obiekt dysonuje łączną powierzchnią ponad 65 tys. mkw.,w tym powierzchnia najmu to (35 tys. mkw. GLA).

Wśród najemców w Galerii Przymorze są marki polskie i zagraniczne m.in.: Reserved, Mohito, C&A, Euro RTV, Empik, Decathlon, KFC, Subway. Galeria powstała w 2009 roku, a właścicielem obiektu jest firma Immogdańsk.

 

Reklama

Galeria Jurajska