Philips: światło, które dopinguje do zakupów

Salon Nike, Philips

Otwarty na początku września 2015 roku w Galerii Royal Wilanów nowy salon Nike świeci przykładem – dosłownie. Zastosowane w nim rozwiązania oświetleniowe firmy Philips wpisują się w nowy trend, zwany shopping experience.

Światło, które dopinguje do zakupów

Wartością dodaną zakupów w tradycyjnych sklepach jest możliwość obejrzenia produktu, dotknięcia go, słowem – doświadczenia marki. Nowy salon Nike jest tego dobrym przykładem. W przestronnym i uporządkowanym wnętrzu dominuje – obok sportowych kolekcji – światło. To ono wyczarowuje wyjątkową atmosferę towarzyszącą zakupom.

Już na wejściu sklep zachęca przechodniów, by zajrzeli do środka. Oko przykuwa witryna sklepowa, w której zastosowano Dynamic Shop Window firmy Philips. Jest to rozwiązanie pozwalające na dowolne tworzenie scen świetlnych. Z łatwością dopasowuje się ono do charakteru wybranej scenografii i pozwala na szybkie, dynamiczne zmiany barwy.

Światło Luminous Textile

Nowy salon Nike jest pierwszym sklepem w Polsce, w którym zastosowano Luminous Textile firmy Philips. Są to niezwykle efektowne panele świetlne wykończone tkaninami marki Kvadrat – dekoracyjny element architektoniczny, który ożywia i zarazem ociepla atmosferę w sklepie. Ta koncepcja oświetleniowa daje nieograniczone możliwości projekcji. Dynamicznej zabawy barwą, ruchem i teksturą światła. Doskonale wpisuje się w filozofię marki Nike, kojarzącej się ze sportowymi emocjami, aktywnością i witalnością.

Kolekcje marki oświetlone są projektorami Philips StyliD, nowoczesną technologią LED charakteryzującą się wysokiej jakości parametrami świetlnymi oraz dyskretnym, nowoczesnym wzornictwem.

W przymierzalniach zastosowane zostało dynamiczne oświetlenie Philips, które wspiera finalne decyzje zakupowe. Klient może samodzielnie ustawić sobie barwę światła w taki sposób, by jak najlepiej dopasować strój do potrzeb. Ocenić swój wybór na przykład w warunkach naturalnego, słonecznego dnia czy też w chłodniejszej barwie światła, dominującej w halach sportowych.

Reklama

Galeria Jurajska