Managerowie ds. ekspansji H&M i COS na SCF 2015

H&M, Shutterstock

Joanna Jóźwiak Expansion Manager marki H&M i COS oraz Katarzyna Gruszczyńska i Magda Przybysz, Leasing Managerowie H&M Polska będą uczestnikami jesiennej edycji Shopping Center Forum 2015.

Z przedstawicielkami jednej z najbardziej pożądanych przez centra handlowe marek  już można zaplanować spotkanie logując się w specjalnie przygotowanej na jesienne targi mobilnej aplikacji SCF 2015.

Sieć H&M w początkowym etapie ekspansji na polskim rynku swoje salony lokowała jedynie w największych miastach w Polsce (Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Trójmiasto). Obecnie sieć jest rozwijana przede wszystkim w mniejszych miejscowościach czego przykładem mogą być już działające salony w takich miastach jak chociażby Tarnów, Dębica, Kielce, Rzeszów, Zakopane, Bielsko Biała.

Dla H&M ważne jest, aby dostarczać ubrania dobrej jakości, zgodnie z aktualnymi trendami oraz w najlepszej cenie w zgodzie z zasadą zrównoważonego rozwoju. Aby osiągnąć ten cel, wybieramy odpowiednie lokalizacje oraz partnerów – mówi dla Retailnet Justyna Komorek z H&M.

Lokale sieci mają zazwyczaj około 2 tys. mkw. powierzchni. Obecnie na polskim rynku działa 141 salonów H&M oraz sklep internetowy, którego polskojęzyczna wersja ruszyła w marcu 2015 roku.

W planach spółki na najbliższy okres jest otwarcie nowych salonów m.in. w takich miastach jak Warszawa (Galeria Wawer), Gdańsk (Centrum Osowa), Bydgoszcz (Zielone Arkady), Łódź (Sukcesja), Malbork (Dekada).

Przypomnijmy, szwedzka firma Hennes & Mauritz powstała w 1947 roku. Łącznie grupa prowadzi ok. 3600 sklepów i punktów franczyzowych na 59 rynkach. Firma zatrudnia globalnie ponad 116 tysięcy osób.

Do rozpoczęcia SCF 2015 Fall Edition został tydzień. Na liście uczestników jest już prawie 300 przedstawicieli sieci handlowych i innych najemców centrów handlowych. Więcej informacji o Forum TUTAJ.

Reklama

Galeria Jurajska