Port Łódź
Port Łódź

W Porcie Łódź pojawiły się kolejne nowe udogodnienia dla klientów. W pięćdziesięciu punktach centrum zlokalizowane zostały beacony – urządzenia ułatwiające interakcję pomiędzy centrum, a konsumentami.

Nadajniki działają wykorzystując technologię Bluetooth dostępną w smartfonach i tabletach użytkowników, jednocześnie informując ich o najnowszych ofertach specjalnych w sklepach, restauracjach oraz punktach usługowych Portu Łódź. Dzięki beaconom klienci na bieżąco są powiadamiani o aktualnych promocjach, a także mogą udostępnić informację o ofercie swoim znajomym.

Rozwiązanie pozwoli również na efektywną komunikację przy okazji organizowanych eventów. Goście Centrum zawsze dowiedzą się o trwających i planowanych wydarzeniach oraz atrakcjach dostępnych w Porcie Łódź.

Aby skorzystać z usługi należy wgrać na swoje urządzenie mobilne aplikację Qpony.pl, która wykorzystuje cyfrową technologię beaconów. Z aplikacji tej korzysta obecnie już ponad 250 tys. użytkowników w kraju.

Port Łódź wraz ze strategicznym partnerem sklepem IKEA, jest największym podmiejskim centrum handlowym w regionie. Przejrzyście rozplanowany parterowy budynek został tak zaprojektowany, aby stworzyć najbardziej przyjazne warunki do robienia zakupów i spędzania czasu. Dogodne zagospodarowanie przestrzeni dopełniło nowatorskie Patio, czyli strefa rekreacyjno-handlowa o powierzchni 7 tys. mkw. ze sceną, fontanną i strefami zabaw dla dzieci.

IKEA Centres to globalna spółka należąca do Grupy IKEA. Jest deweloperem i zarządcą obiektów handlowych, które odpowiadają na potrzeby szerokiego grona odbiorców, a ich istotną część stanowi sklep IKEA. Firma dąży do tego, by zarządzane przez nią obiekty były przyjaznymi i nowoczesnymi miejscami spotkań. Stara się stale budować silne i długotrwałe relacje z najemcami i wykorzystywać na bieżąco doświadczenie zdobyte na różnych, oddalonych od siebie rynkach.

Spółka IKEA Centres, obecna w Chinach, Europie (włączając w to kraje nordyckie) oraz Rosji, posiada i zarządza 58 centrami handlowymi i czterema parkami handlowymi zlokalizowanymi w 14 krajach. Łączna powierzchnia najmu tych obiektów wynosi 3,2 miliona m kw., a rocznie odwiedza je około 400 milionów osób. Centra handlowe należące do spółki działają pod różnymi markami np. MEGA w Rosji czy LIVAT w Chinach.

IKEA Centres Poland zarządza ośmioma obiektami handlowymi znajdującymi się w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach oraz Warszawie. Obecnie firma prowadzi rozbudowę Parku Handlowego Bielany we Wrocławiu i Centrum Handlowego Wola Park w Warszawie oraz przygotowuje się do budowy nowych centrów handlowych w Lublinie i Zabrzu.