PH Rudzie Śląskiej ma być bliźniaczo podobny do Galerii Rydłutowy

Maciej Dyjas, prezes grupy Eastbridge do której należą akcja NFI Empik Media&Fashion w wywiadzie dla Rzeczypospolitej poinformował, że zarząd EM&F przekształca umowy franczyzowe z markami na inne formy współpracy.

Dzięki takim przekształceniom spółka chce mieć niższe ceny zakupu i więcej środków przeznaczyć na promocję i wsparcie sprzedaży. Prezes Dyjas ma nadzieję zawarcia porozumienia z większością marek i nie wyklucza, jak czytamy w Rzeczypospolitej, rozstania z tymi, które nie mają potencjału szybkiego wzrostu.

W rozmowie z Retailnet.pl Katarzyna Górecka z biura prasowego Grupy EMF podkreśliła, że cały czas trwają negocjacje z markami i do momentu ich finalizacji Grupa nie chce komentować szczegółów.
Grupa Empik Media & Fashion (Grupa EM&F), spółka notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, jest dystrybutorem produktów z kategorii: media i rozrywka, odzież, obuwie, zabawki i akcesoria dla dzieci oraz kursy językowe i kosmetyki. Grupę tworzą spółki o profilu operacyjno-handlowym oraz NFI Empik Media & Fashion S.A. jako spółka holdingowa. Model biznesowy Grupy EM&F opiera się na działalności czterech segmentów: Grupa Empik (m.in. książki, prasa, multimedia, artykuły art & pap oraz bilety na imprezy kulturalne), Grupa Smyk (zabawki i artykuły dziecięce), Szkoły Językowe oraz segment Moda i Uroda (marki modowe i kosmetyczne). Grupa rozwija model biznesowy w oparciu o własne marki i koncepty handlowe oraz o marki franczyzowe i licencjonowane. EM&F działa na rynku polskim, rosyjskim, ukraińskim, czeskim, słowackim, niemieckim, rumuńskim i tureckim.

Na koniec 2011 r. sieć sprzedaży Grupy EM&F liczyła 751 punktów o łącznej powierzchni netto 318,253 mkw. (w tym m.in. takich marek jak: Empik, Smyk, Esprit, GAP, Aldo, River Island, Wallis, Mexx, Peacocks, New Look oraz sieci szkół językowych Speak Up i empik school).