Wnętrze galerii handlowej

FootFall Indeks Polska w tygodniu 17.06-23.06 2013 roku spadł o 1,7 proc. rok do roku, a w porównaniu z poprzednim tygodniem wzrósł o 1,3 proc. i wyniósł 74,09 pkt. – podała firma Experian.

Skumulowany indeks traci 3,6 proc. w porównaniu do 2012 roku.

– Frekwencja w polskich centrach handlowych w stosunku do zeszłego tygodnia nieznacznie poprawiła się. Utrzymany został trend wzrostowy, choć dynamika okazała się trochę niższa niż rok temu. Jedna strzałka poszła w górę, druga w dół, a strata skumulowana stanęła w miejscu. Oznacza to, że zainteresowanie zakupami w niższych cenach (mamy przecież początki wyprzedaży) rośnie i konsumenci szukają okazji – komentuje Maciej Kowalczyk, Experian

Trwający obecnie tydzień, w opinii analityków, powinien przynieść kilkuprocentowy wzrost ruchu w polskich centrach handlowych. Później nastąpi okres wakacyjny.

FootFall Indeks Polska przedstawia procentowe zmiany liczby odwiedzających wybrane centra handlowe na terenie Polski, co może służyć ocenie sprzedaży detalicznej.