Fashion House Piaseczno

Trzy obiekty Fashion House Outlet Centre należące do Polonia Property Fund, funduszu zarządzanego przez Peakside Polonia Management, minione półrocze zakończyły wzrostem sprzedaży, odwiedzalności i nowymi umowami najmu.

Mimo negatywnych tendencji rynkowych, spadku nastrojów konsumenckich i obrotów w handlu, pierwsze półrocze tego roku w Fashion House Outlet Centres to okres stabilnych wzrostów, zarówno wskaźnika odwiedzalności, jak i obrotów.

Najemcy doceniają funkcjonowanie w obiektach Fashion House widząc w tym dużo korzyści.

– Dzięki obecności naszej marki w Fashion House, mamy możliwość sprzedaży końcówek kolekcji w obiekcie o doskonałej jakości, obok innych znanych marek. Zwiększamy także rozpoznawalność marki oraz dajemy się poznać klientom, którzy  szukają doskonałej jakości w korzystnej cenie – podkreśla Renata Ciszewska, dyrektor generalna sieci odzieżowej Stefanel.

Fashion House Outlet Sosnowiec, jako jedyne na Śląsku i Zagłębiu centrum wyprzedażowe, cieszy się dużą popularnością; swoim zasięgiem oddziaływania obejmuje blisko 5 mln klientów, którzy docierają do niego w ciągu godziny.

– Nasze sklepy z sukcesem funkcjonują w 12 lokalizacjach w Polsce, ale właśnie salony działające w trzech outletach Fashion House osiągają najlepsze wyniki sprzedażowe – stąd ostatnia decyzja o powiększeniu sklepu funkcjonującego w Fashion House Sosnowiec z około 180 do 320 mkw. Zaletą współpracy z Fashion House jest łatwy i szybki kontakt tak z zarządcą, jak i właścicielem obiektów Fashion House –  przyznaje Maciej Duniec odpowiedzialny za sprzedaż sieci odzieżowej Mustang w Polsce.

Zadowolony z wyników w Fashion House Outlet Centre w Piasecznie jest Karol Turek, dyrektor sprzedaży detalicznej, Home & Cook, który przyznaje, że salon zlokalizowany w Piasecznie jest flagowym sklepem tej marki w Europie Środkowo-Wschodniej.

– Nasz salon w Fashion House Piaseczno będący sklepem firmowym Groupe SEB Polska sp. z o.o. właściciela marek Tefal, Moulinex, Rowenta, Krups i Lagostina, jest jednym  z najlepszych sklepów w Europie. Dzięki profesjonalnej i twórczej współpracy z zespołem Fashion House nasz biznes rozwija się bardzo prężnie  – dodaje Karol Turek.

Najemcy dobrze oceniają także współpracę z zarządcą obiektów Fashion House, jako kluczowe pozytywy wymieniając dyspozycyjność zarządcy i gotowość do pomocy.

– Zespół Fashion House jest bardzo aktywny w organizowaniu akcji promocyjnych, chętnie promuje również nasze przedsięwzięcia. Do wszelkich problemów podchodzi ze zrozumieniem i chętnie służy pomocą. Ważnym elementem współpracy są również szkolenia organizowane dla pracowników sklepów oraz rzetelne informacje o wynikach całego  obiektu, rankingach itp. – mówi Renata Ciszewska.

Dobry kontakt z zarządcą obiektów Fashion House istotny jest także dla Jolanty Miturskiej -Popkiewicz, prezes zarządu sieci obuwniczej Salamander.  – Profesjonalny i życzliwy zespół FH wspiera  działania pracowników sklepu na co dzień, zaś organizowane cyklicznie przez FH spotkania z najemcami stanowią doskonałą platformę do nawiązywania bliższych kontaktów, wymiany doświadczeń oraz dyskusji – uważa Jolanta Miturska-Popkiewicz.

Znane marki potrzebują odpowiednich obiektów outletowych aby rozszerzać wachlarz kanałów sprzedaży oraz zdobywać nowe grupy klientów kochających zakupy w outletach – mówi Dawid Rutkowski, Head of Asset Management Retail, Peakside Polonia Management. – Pomagamy im osiągnąć ten cel. Wzrost sprzedaży i odwiedzalności we wszystkich centrach outletowych z naszego portfela potwierdza przyjętą strategię – dodaje Dawid Rutkowski.

Propozycja handlowa wszystkich obiektów Fashion House jest systematycznie uatrakcyjniana. W ostatnim czasie oferta centrów wzbogaciła się o kilkanaście nowych marek; swoje salony otworzyli m.in.: Hugo Boss, Tommy Hilfiger Accessories & Footwear, Tom Tailor, Salomon, Mustang,  Hi-Tec, Brugi,  Strellson, Albionei Regatta.

Właścicielem sieci centrów outlet Fashion House jest fundusz Peakside Polonia Property Funds. Obecnie liczy on 3 obiekty: Fashion House Warszawa,  Fashion House Sosnowiec oraz Fashion House Gdańsk. Pierwszy obiekt wchodzący w skład sieci Fashion House otwarty został w lutym 2004 roku w Sosnowcu. W październiku 2005 roku zostało oddane do użytku centrum w Gdańsku, a miesiąc później w Piasecznie koło Warszawy.