Szachownica

Szachownica

Spółka Joart, która odpowiada za rozwój sieci salonów odzieżowych Szachownica planuje dalszy rozwój swojej marki na polskim rynku. Niebawem firma planuje skupić się znacznie bardziej także na sprzedaży internetowej.

– 2014 rok był dla sieci Szachownica rokiem obfitującym w sukcesy. Łącznie zostało otwartych 12 nowych sklepów. Zwłaszcza koniec roku był dla nas okresem intensywnego rozwoju. Tylko w grudniu Szachownica uruchomiła 3 nowe sklepy – w galeriach w Dębicy, w Zamościu oraz w Nowym Sączu – mówi dla Retailnet Artur Kuczyński, prezes firmy Joart SA.

– Obecnie w ramach sieci działa już 56 sklepów zlokalizowanych głównie w galeriach handlowych. Przedłużane na kolejne lata umowy najmu oznaczają, że jesteśmy postrzegani jako solidny i pewny partner handlowy i biznesowy. Nie bez znaczenia jest fakt, że firma osiągnęła bardzo dobre wyniki finansowe, co utwierdza nas w przekonaniu, że zaufało nam tysiące klientów co jest ogromnym dowodem uznania i powodem do dumy – dodaje.

Jak ustaliła redakcja Retailnet firma planuje podwoić liczbę nowych otwarć w porównaniu do ubiegłorocznych otwarć.

– Rok 2014 był dla nas okresem wytężonej pracy. Utrzymaliśmy dynamikę rozwoju sieci z poprzedniego roku, a w 2015 roku planujemy podwoić liczbę nowych otwarć. Konsekwentnie kontynuujemy rozwój, koncentrując się na lokalizacjach zapewniających duży ruch. Wybrane przez nas lokalizacje okazały się na tyle atrakcyjne i opłacalne, że firma będzie kontynuować strategię rozwoju sieci. Mijający rok był również intensywny pod względem prowadzonych działań promocyjno-marketingowych. Firma mocniej uaktywniła się w internecie. Wiosną 2015 pojawi się również zupełnie nowy sklep online, który znacząco wzmocni sprzedaż internetową – twierdzi Artur Kuczyński.

Pierwszy salon sieci Szachownica został otwarty w listopadzie 2002 roku.