Olaf Szymanowski, Country Managera sieci KappAhl na Polskę
Olaf Szymanowski, Country Managera sieci KappAhl na Polskę
Olaf Szymanowski, Country Managera sieci KappAhl na Polskę
Olaf Szymanowski, Country Managera sieci KappAhl na Polskę

Olaf Szymanowski objął stanowisku Country Managera sieci KappAhl na Polskę.

– Będziemy kontynuować naszą pracę mającą na celu wzmocnienie pozycji KappAhl w Polsce. Jestem przekonany, że Olaf będzie dobrym managerem i przyczyni się do osiągnięcia zakładanych celów, mówi Johan Åberg dyrektor generalny i prezes koncernu.

Olaf Szymanowski obejmie stanowisko z dniem 1 września 2015. Ostatnio pracował na stanowisku prezesa zarządu Empik Group oraz dyrektora generalnego i dyrektora ds. asortymentu w firmie Sephora. Wcześniej zajmował kilka innych kierowniczych stanowisk w firmach takich jak np. Unilever.

– KappAhl to znana i lubiana sieć modowa, która dobrze wkomponowuje się w polski rynek. Nie mogę się doczekać, aby przyczynić się do wzmocnienia i rozwoju KappAhl w Polsce – mówi Olaf Szymanowski.

Założona w 1953 roku firma KappAhl jest jedną z czołowych sieci odzieżowych w Europie Północnej, posiadającą około 400 sklepów stacjonarnych w Szwecji, Norwegii, Finlandii i Polsce, a także sklep internetowy.

KappAhl oferuje atrakcyjną odzież szytą według własnych projektów i w przystępnych cenach dla kobiet, mężczyzn i dzieci, ze wskazaniem na kobiety w średnim wieku. 24% asortymentu ma oznakowanie zrównoważonego rozwoju. Obrót za rok 2013/2014 wyniósł 4,7 miliarda SEK, a liczba zatrudnionych sięgnęła około 4000 osób. Firma KappAhl jest notowana na sztokholmskiej giełdzie Nasdaq.

Sieć KappAhl od zeszłego roku przebudowuje i wprowadza nowy koncept do swoich sklepów. Takie zmiany zostały wprowadzone m.in. w centrach handlowych KEN Center, Wola Park oraz Atrium Promenada w Warszawie.

Nowy koncept został zaprojektowany tak, aby ułatwić robienie zakupów. Jak dotąd jest to jedna z największych inwestycji KappAhl, która powstała przy współpracy własnego teamu projektowego z londyńskim biurem projektowym Dalziel and Pow. Istotną częścią procesu rozwoju były rozmowy z klientami, którzy zostali poproszeni o odpowiedź na pytanie co dla nich jest najważniejsze podczas robienia zakupów. Efektem tych rozmów jest nowoczesny, elastyczny koncept oferujący klientom inspirację i liczne porady.