USA: Lucky Brand wdraża oprogramowanie NetSuite

Marka odzieżowa Lucky Brand znana z produkcji jeansów wdraża platformę omnichannelową NetSuite OneWorld.

W ramach wdrożonego rozwiązania znajduje się zarządzanie zasobami i aktywami trwałymi oraz wsparcie rozliczeń w różnych walutach i systemach podatkowych.

Marka wdrożyła także platformę marketingową Bronto produkowaną przez firmę Bronto Software, której właścicielem jest NetSuite, co pozwoli Lucky Brand opierać swoje działania marketingowe na danych i przygotowywanych w czasie rzeczywistym raportach.

Pozbyć się starego ERP

Produkty marki Lucky Brand są dostępne w sklepie internetowym oraz 259 sklepach stacjonarnych. Są także dostępne w sieciach partnerskich, takich jak Macy’s, Dillard’s oraz Nordstrom. Po przejęciu marki przez fundusze private equity pierwszą decyzją nowych właścicieli było pozbycie się starego systemu ERP.

System produkcji NetSuite został wybrany ze względu na dostarczenie jednolitego rozwiązania i architektury z myślą o rozwiązaniu różnych problemów. Wszystkie dane są przechowywane w jednym repozytorium i dostępne dzięki rozwiązaniom cloud computingowym z każdego miejsca i dowolnej platformy.

Skalowalny system

– NetSuite to nowoczesna platforma, która pozwoliła się nam realnie zmienić – wskazuje Jason Richard, CIO w Lucky Brand. – Mamy teraz do dyspozycji skalowalny, elastyczny system do zarządzania przedsiębiorstwem. Po raz pierwszy będziemy mieli podgląd danych finansowych oraz informacji o zasobach w czasie rzeczywistym.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl