Zarząd Galerii Malta zadowolony z działań w 2015 roku

Ponad 7-procentowy wzrost sprzedaży, ciągle rosnąca odwiedzalność i nowe sklepy, w tym ciągle powiększające się portfolio marek premium, a także szereg eventów i udogodnień dla klientów, to najważniejsze karty w kalendarzu Galerii Malta w 2015 roku.

Portfolio poznańskiego centrum wzbogaciły w zeszłym roku kolejne brandy. Salon otworzyła marka Lacoste oferująca ekskluzywną odzież sportową. We wrześniu dołączył Gant. Na pięć lat Galeria Malta związała się ze szwedzką marką Marc O’Polo. Centrum podpisało także umowę z marką Henri Lloyd oferującą odzież żeglarską i sportową. Na poziomie „0” został otwarty sklep Cortland Apple Premium Reseller oferujący sprzęt elektroniczny. Z kolei w strefie restauracyjnej przybyła zajmująca 695 mkw. pizzeria Forni Rossi. To pierwsze w Polsce miejsce, w którym spróbować można oryginalnej neapolitańskiej pizzy z włoskiego pieca.

Rodzinne zakupy i plac zabaw jak nad morzem

Według badań ARC Rynek i Opinia Galeria Malta jest liderem wśród poznańskich centrów handlowych w kategorii „Miejsce przyjazne rodzicom z dziećmi”. W zeszłym roku wdrożyła nowe usługi i udogodnienia dla klientów. W maju przed Maltą powstał nadmorski plac zabaw, z którego w okresie letnim zeszłego roku korzystało dziennie 200 dzieci w różnym wieku. Oferta centrum kierowana do rodzin jest kompleksowa, oferuje różne udogodnienia: specjalne miejsce do przygotowania posiłków dla dzieci, kącik zabaw, dziecięce toalety i pokoje dla rodzica z dzieckiem.

Odwiedzalność i pozycjonowanie

Do sukcesów Galerii: znaczącego wzrostu sprzedaży (7,25 proc.) i stale rosnącej odwiedzalności przyczyniło się także nowe pozycjonowanie centrum i jego unikalna platforma komunikacyjna „Codziennie Ty”. Jej wyróżniające kreacje wykorzystują czarno-białe zdjęcia i inspirujące hasła. Platforma łączy wszystkie aktywności kierowane do klientów Galerii, w tym akcje PR, social media oraz działania marketingowe.

Galeria Malta jest prekursorem nowoczesnej komunikacji z klientami w mediach społecznościowych (m.in. poprzez aplikację Snapchat). Prowadzi też swój profil na Instagramie, a fanpage Galerii na Facebooku lubi blisko 73 tys. osób, co jest rekordowym wynikiem na tle konkurencyjnych placówek w stolicy Wielkopolski.

Zwieńczeniem całorocznych sukcesów Malty była kampania grudniowa z rekordowym wynikiem: blisko 11-procentowy wzrost sprzedaży w ostatnim miesiącu 2015 roku był najlepszym wynikiem zanotowanym w historii poznańskiego centrum.

– Od lat konsekwentnie i z zaangażowaniem realizujemy strategię rozwoju centrum, a także jesteśmy elastyczni w dostosowywaniu się do zmian zachodzących na rynku. Odpowiadamy na potrzeby klientów i podkreślamy to w komunikacji z nimi. To główne czynniki naszego sukcesu – podsumowuje Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.