Otwarcie SportsDirect.com. w Sukcesji

Na początku marca br. swój lokal na niskim parterze Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja otworzy marka SportsDirect.com.

Angielska marka obecnie prowadzi ponad czterysta sklepów sportowych w całej Europie. Grupa rozpoczęła handel detaliczny w pojedynczym sklepie w Maidenhead, założonym przez Mike’a Ashleya w 1982 roku. W tej chwili zajmuje pierwsze miejsce wśród detalicznych sklepów sportowych w Wielkiej Brytanii.

Wszyscy entuzjaści sportu, niezależnie od wieku, znajdą w Sports Direct coś dla siebie w bardzo atrakcyjnych cenach. Od znanych marek, takich jak Nike, Adidas czy Puma, po marki wewnętrzne sieci, np. Dunlp, Slazenger, Everlast, Lonsdale i Karrimor. Sieć Sports Direct z okazji otwarcia pierwszego swojego salonu w centralnej Polsce przygotowała dla swoich klientów mnóstwo atrakcji oraz promocji.

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja powstało w pobliżu ścisłego centrum Łodzi. W jego sąsiedztwie znajdują się m.in.: Międzynarodowe Targi Łódzkie, kampus Politechniki Łódzkiej oraz dwa budowane osiedla mieszkaniowe. Obiekt oferuje ponad 128 tys. mkw. powierzchni użytkowej i 44 099 mkw. powierzchni najmu, na której znajduje się ok. 160 lokali: sklepów znanych polskich i zagranicznych marek, punktów usługowych, kawiarni, restauracji w strefie food court oraz część rozrywkowa m.in. z najnowocześniejszym w Łodzi 9-salowym kinem sieci Helios.

Inwestorem obiektu jest Fabryka Biznesu. Sp. z o.o., z siedzibą w Łodzi. Autorem projektu architektonicznego Sukcesji jest wrocławska pracownia Group-Arch. Za zarządzanie obiektem odpowiedzialna jest firma CBRE Sp. z o.o., a za wynajem powierzchni firmy: Colliers International, CBRE Sp. z o.o. oraz Fabryka Biznesu Sp. z o.o. Inwestycja została wpisana przez Urząd Marszałkowski w Łodzi na listę projektów kluczowych dla regionu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.