Wzrost przychodów marki Próchnik i spadek Rage Age

Spółka odzieżowa Próchnik S.A. w lutym 2016 roku osiągnęła łączne przychody ze sprzedaż detalicznej w sklepach stacjonarnych oraz w sklepach internetowych marki Próchnik i Rage Age w wysokości 3,36 mln zł. To wzrost o 3% w porównaniu do analogicznego okresu roku 2015, kiedy przychody sprzedaż spółki wyniosły 3,27 mln zł.

Salony marki Adam Feliks Próchnik wypracował w lutym przychody ze sprzedaży na poziomie 2,42 mln zł, a rok wcześniej 1,95 mln zł. Tym samym odnotowano wzrost o 24% rok do roku.

Natomiast sieć sklepów Rage Age w tym okresie odnotowała spadek przychodów ze sprzedaż o 28%, który wyniósł ponad 944 tys. zł. Rok wcześniej w lutym osiągnięto przychody ze sprzedaży w kwocie 1,31 mln zł.

Próchnik SA jest jedyną polską spółką w segmencie mody męskiej sygnowaną nazwiskiem realnego patrona, bohatera, patrioty — Adama Feliksa Próchnika. Historia istniejącej od 1948 roku firmy ściśle zazębia się z przełomowym wydarzeniem w dziejach polskiej gospodarki, jakim było powstanie warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. Spośród debiutantów z 16 kwietnia 1991 roku Próchnik jest jedyną nieprzerwanie notowaną spółką.

Obecnie w Polsce działa około 40 salonów sieci Próchnik oraz 12 sklepów marki Rage Age, przy uwzględnieniu salonów outletowych.

Przypomnijmy, spółka Próchnik SA przebudowuje sieć sprzedaży. Planowane są zarówno nowe otwarcia w atrakcyjnych lokalizacjach jak i dalsze zamknięcia nieefektywnych salonów. Celem Próchnik SA jest stworzenie bardziej prestiżowej i wysoko efektywnej sieci sprzedaży, która swoją optymalną formę przyjmie dopiero w roku 2016.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.