Media Expert wprowadza usługę “Zobacz produkt na żywo”

Sieć Media Expert wprowadza innowacyjną usługę dla klientów sklepu internetowego. Przed dokonaniem ostatecznego zakupu, dzięki transmisji on-line można obejrzeć produkt na ekranie swojego komputera i bezpośrednio porozmawiać z doradcą, który pomoże w dobraniu optymalnego sprzętu.

To pierwsza tego typu usługa na polskim rynku AGD/RTV. Usługa „Zobacz produkt na żywo” pozwala na osobisty kontakt z doradcą oraz obejrzenie interesującego nas urządzenia bez konieczności wychodzenia z domu. Klient, który zechce skorzystać z tej możliwości, nie potrzebuje żadnej specjalnej aplikacji – wystarczy, że posiada komputer lub smartfon z dostępem do internetu.

– Sprzedawca Media Expert jest wyposażony w kamerę. Dzięki niej, po nawiązaniu połączenia z Klientem, nasz pracownik ma możliwości przedstawienia swojemu rozmówcy szerokiej gamy produktów i zaprezentowania szczegółów konkretnych urządzeń tak samo, jak odbyło by się to w przypadku osobistego odwiedzenia naszego elektromarketu. Konsultant przyjmie również zamówienie, ustali termin dostawy do domu klienta lub skoordynuje odbiór zakupu w dowolnym z prawie 400 elektromarketów Media Expert na terenie całego kraju – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Media Expert rozwija synergię modelu brick and click

Jak zapewniają przedstawiciele sieci, usługa będzie rozwijana. Już dziś jednak doradcy mają możliwość video-prezentacji kilkuset urządzeń AGD i RTV. Nowa koncepcja interakcji z klientem jest dostępna zarówno w wersji desktopowej, jak i w wersji mobilnej sklepu internetowego Mediaexpert.pl.

Usługa umożliwia wykorzystanie w świecie wirtualnym doświadczeń, które są charakterystyczne dla tradycyjnych, stacjonarnych form relacji pomiędzy kupującym, a sprzedającym. Formuła zakupów spodoba się zwłaszcza tym klientom, którzy przed zakupem lubią wysłuchać rad specjalisty. Rozwiązanie jest polecane również osobom, które chciałyby poznać dodatkowe szczegóły dotyczące urządzenia lub naocznie porównać różnice konkretnych produktów. Sieć zaznacza, że korzyści z wprowadzenia tej usługi są obopólne. – Wdrożona usługa jest kolejnym etapem rozwijania synergii modelu brick and click, czyli integracji działań w dwóch obszarach: w świecie Internetu i w świecie rzeczywistym. Wzmacniamy również konwersję w sklepie internetowym, a także budujemy silniejszą relację z klientami, której fundamentem jest bezpośrednia rozmowa z doradcą, a co za tym idzie – budowanie zaufania i przywiązania do naszej marki – dodaje Mystkowski.

Media Expert jest jednym z pionierów we wprowadzaniu nowatorskich rozwiązań Omnichannel na polskim rynku. Klienci sieci mogą realizować zakupy zarówno w 400 elektromarketach w ponad 300 polskich miastach, jak i sklepie internetowym. Dzięki wprowadzanej usłudze, internetowy kanał sprzedaży umożliwia obejrzenie produktu, skorzystanie z profesjonalnego doradztwa, dokonanie zamówienia lub złożenie reklamacji z dowolnego miejsca na terenie naszego kraju.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl