Niemiecka marka rozwija sprzedaż wielokanałową w Polsce

Spółka Hurtimex otwiera kolejne sklepy franczyzowe niemieckiej marki odzieżowej dla dzieci Kanz. Jest również aktywna online: posiada e-sklep i prowadzi profile w mediach społecznościowych: na Facebooku i Instagramie.

Wielokanałowe podejście do sprzedaży przynosi rezultaty. W I kwartale 2016 roku firma Hurtimex osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości ponad 3 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego odnotowano ponad 28 proc. wzrost sprzedaży, co przy 35 proc. marży przełożyło się na osiągnięcie większego o 17 proc. zysku brutto na sprzedaży.

Sprzedaż online

Sklep internetowy marki Kanz ruszył już w 2006 roku. Klienci mają do wyboru kilka opcji opłacenia internetowych zakupów: gotówką przy odbiorze zamówienia, przelewem elektronicznym, przelewem bankowym oraz kartą kredytową.

Sklep oferuje również kilka metod odbioru przesyłki. Dostawy realizowane za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej GLS. Istnieje także możliwość osobistego odbioru paczki w sieci Paczkomatów Inpost.

Koszty dostawy wahają się między 12 a 20 złotymi, zamówienia powyżej 200 złotych płatne kartą lub przelewem wysyłane są bezpłatnie.

Sieć sklepów stacjonarnych

Hurtimex systematycznie rozwija także sieć sprzedaży stacjonarnej. Ostatnio ruszyły kolejne trzy sklepy marki Kanz: w CH-R Sukcesja (Łódź), oraz CH Szembeka (Warszawa) i Galerii Oławskiej w Oławie.

Poza rozwojem sieci sklepów franczyzowych, marka prowadzi również sprzedaż w sklepach multibrandowych.

Łódzka firma Hurtimex S.A. istnieje od 1990 roku. Obecnie ściśle związana jest z międzynarodowym koncernem Kids Fashion Group (poprzednio znana pod nazwą Kanz) z siedzibą w Niemczech. KFG skupia w swoim portfolio ponad dziesięć znanych światowych marek odzieżowych, produkuje dwanaście milionów sztuk wyrobów rocznie, które sprzedaje do trzydziestu krajów na całym świecie. Dysponuje on ponad dwustoma sklepami, posiada ponad sto punktów typu shop in shop oraz dwa i pół tysiąca sklepów multibrandowych. Spółka Hurtimex w swoim portfolio posiada również inne marki odzieży dziecięcej dzieci: Tup Tup, Döll, Lemmi, Pampolina oraz Konigsmuhle.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY PORTALU
NAJNOWSZE INFORMACJE
SCF DATABASE
Scroll to Top