STOP SHOP Pułtusk popularny wśród najemców  

Austriacki inwestor i deweloper Immofinanz odnotowuje duże zainteresowanie ze strony najemców w kontekście realizacji kolejnego, łącznie już siódmego parku handlowego STOP SHOP w Polsce, tym razem w mieście Pułtusk.

Immofinanz będzie wystawcą na jesiennych targach Shopping Center Forum 2016, podczas których na stoisku numer 3.10 zaprezentuje portfolio swoich obiektów. Obecnie jest w trakcie finalizowania procedur administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia budowy STOP SHOP Pułtusk. Podpisane zostały już umowy z dwoma przyszłymi najemcami na największe przewidziane w tym parku handlowym powierzchnie. Zgodnie z wstępnymi założeniami obiekt zostanie oddany do użytku w trzecim kwartale 2017 roku.

STOP SHOP Pułtusk powstanie przy ulicy Daszyńskiego na części terenu starego dworca autobusowego PKS, którego funkcja dzięki zaplanowanym procesom rewitalizacyjnym zostanie zachowana w odnowionym i nowoczesnym kształcie. Oba obiekty, tj. park handlowy oraz nowy dworzec zostaną ze sobą zintegrowane. Ponadto obok przyszłego parku handlowego zlokalizowane są dwa supermarkety spożywcze: Lidl oraz Stokrotka. Obiekt handlowy swoim zasięgiem obejmie ponad 80 tys. mieszkańców.

Przewiduje się, że w skład parku handlowego w Pułtusku wejdzie czternaście sklepów o łącznej powierzchni najmu na poziomie ok. 4 tys. mkw. Dwaj pierwsi najemcy, którzy już zdecydowali o zaangażowaniu się w ten projekt i podpisaniu umowy na największe dostępne powierzchnie, to jedna z kluczowych marek branży RTV, AGD, multimedia w Polsce – Media Expert (prawie 720 mkw.) oraz sklep z modą dla każdego, a także akcesoriami, tekstyliami domowymi i artykułami gospodarstwa domowego – KIK (550 mkw.). Co więcej, umowy na najem kolejnych lokali w STOP SHOP Pułtusk są aktualnie negocjowane i finalizowane.

– Mając na uwadze ograniczoną aktualnie ofertę handlową w Pułtusku oraz wyjątkowe centralne położenie samej działki, na której planujemy realizację STOP SHOP-u, spodziewaliśmy się dużego zainteresowania ze strony najemców. Podpisane ostatnio umowy z Media Expert oraz KIK stanowią potwierdzenie naszego założenia – mówi Joanna Pruszkowska, Head of STOP SHOP Poland, Immofinanz. – Liczymy, że dzięki przychylnej współpracy z władzami miasta wkrótce sfinalizujemy wszystkie niezbędne formalności administracyjne i będziemy mogli płynnie przejść do kolejnego etapu związanego z powstaniem przyszłego parku handlowego w Pułtusku – dodaje.

Koncepcja marki STOP SHOP bazuje na pomyśle realizacji parków handlowych w miastach liczących od 20 tys. do 150 tys. mieszkańców. Powierzchnie pod wynajem wahają się od 3 tys. mkw. do 15 tys. mkw. STOP SHOP-y oferują swoim gościom także przestronny parking, optymalny dostęp do sieci transportowych i wysoką funkcjonalność dzięki atrakcyjnej mieszance najemców.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl