SCF 2016: Guess zdradza plany ekspansji

Ten rok powinniśmy zakończyć z liczbą 30 sklepów wszystkich formatów w Polsce. W przyszłym roku planujemy powiększenie sieci o kolejne minimum 5 salonów – mówi Waldemar Madajczyk, regional director CEE & Russsia firmy Guess.

W plany ekspansji marki Guess oraz Marciano Guess wpisuje się zarówno otwieranie nowych salonów, jak i zbliżająca się modernizacja, w tym powiększanie istniejących sklepów.

W tym roku otwarte zostały już 3 salony Guess. Firma planuje otwarcie 4 kolejnych: w poznańskiej Galerii Malta (salon Guess), w Galerii Posnania (salony Guess i Marciano Guess) oraz w Galerii Krakowskiej (salon Guess).

– Poszukiwane przez nas lokalizacje to przede wszystkim duże miasta, w centrach handlowych w otoczeniu marek z podobnej półki cenowej. Sukcesywnie rozwijamy również koncept outletowy, który spotkał się z bardzo dobrym odbiorem klientów – mówi Waldemar Madajczyk.

Co jest najtrudniejsze we współpracy z centrami handlowymi? – Najtrudniejsze, jak zawsze, jest znalezienie wspólnej płaszczyzny i pogodzenie interesów obu storn, bowiem centra są zainteresowane maksymalizacją wysokości czynszów. Niestety, nie zawsze oczekiwania pokrywają się z rachunkiem ekonomicznym najemcy. Innymi słowy poziom czynszu musi zawsze odnosić się do osiąganych przez najemce przychodów. My, jako najemcy możemy w zasadzie zaakceptować każdy poziom czynszu, jeśli znajduje on odzwierciedlenie w realizowanej sprzedaży – dodaje.

Przedstawiciele marki Guess będą uczestnikami jesiennej edycji targów Shopping Center Forum 2016, które odbędą się w dniach 21-22 września w centrum wystawienniczym EXPO XXI w Warszawie.

– SCF zawsze było i nadal jest dobrym miejscem do zawierania i podtrzymywania wartościowych kontaktów w obszarze rozwoju centrów handlowych, a co za tym idzie ekspansji poszczególnych marek. To nie tylko miejsce, gdzie spotykają się najemcy z wynajmującymi, ale również platforma wymiany informacji pomiędzy najemcami – wyjaśnia Waldemar Madajczyk, regional director CEE & Russsia.

Firma Guess Inc. posiada obecnie około 1,5 tys salonów marki, które mieszczą się w 90 krajach. Artykuły z logo marki można kupić za pośrednictwem oficjalnego sklepu internetowego o zasięgu globalnym. Za rozwój salonów w Polsce odpowiada firma Guess Poland sp. z o.o.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.