IMS: Zaskocz, dobierz muzykę i bądź interaktywny

Według badań IMS aż 15 proc. klientów po obejrzeniu reklamy w mediach In-store odwiedziło wybrany sklep. Eksperci z firmy IMS, wystawcy jesiennej edycji SCF 2016,  radzą jak skutecznie komunikować się z klientem.

Dobrze dobrana muzyka bardzo wpływa na atmosferę w sklepie. Potwierdza to wynik badania (IMS & Millward Brown, „Badania efektywności reklamy In-store,2016), w którym 83% badanych twierdzi, że muzyka dobrze wpływa na atmosferę w miejscu sprzedaży. Muzykę zapamiętało 81% klientów, którzy przebywali w galerii. Blisko Dodatkowo 40% badanych twierdzi, że dzięki niej spędzają w sklepie więcej czasu. Dobrze dobrana muzyka nie tylko podniesie komfort kupowania, lecz także sprawi, że klient spędzi więcej czasu w sklepie, co automatycznie przełoży się na sprzedaż produktów. Odpowiednia muzyka buduje również lojalność klienta wobec marki.

Jak wypromować markę i nawiązać bezpośredni kontakt z klientem? Najlepiej wykorzystać do tego Pop-up story – lokale, które są rozstawiane w danym miejscu na krótki okres czasu. Lokalizuje się je w miejscach o naturalnie dużym natężeniu ruchu. Pop-up store to idealne wydarzenie, pozwalające firmom angażować klientów i nawiązywać z nimi interakcje w unikalnym środowisku. Pop-up store jest odpowiedzią rynku na potrzebę nowości, jest to sposób kontaktu marki z konsumentem w miejscu trafficowym.

Efektywnym narzędziem sprzedażowym są reklamy w mediach In-store np. Mall TV. Według badań IMS aż 15% klientów po obejrzeniu takiej reklamy odwiedziło wybrany sklep. Taka reklama buduje zaangażowanie i zainteresowanie produktem – co dziesiąty klient galerii wydał pieniądze w reklamowanym punkcie sprzedaży. Aby ułatwić klientowi poruszanie się po obiekcie warto zainwestować w interaktywne Wayfindery. To urządzenia niezbędne w każdym centrum handlowym. Pomagają w szybki sposób odnaleźć drogę do sklepu czy punktu usługowego. Wayfindery mogą pełnić funkcję interaktywnych przewodników, które nie tylko wskażą drogę do sklepu, ale pomogą odnaleźć lokal gastronomiczny, miejsce parkingowe, a także pokażą prognozę pogody lub repertuar kina.

Z ekspertami z firmy IMS będzie można spotkać się na jesiennej edycji Shopping Center Forum 2016 przy stoisku 1.4

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa. To wyjątkowe miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji.