Przybywa marek premium w Posnanii

Oferta Posnanii wzbogaciła się o dużą grupę marek luksusowych, które będą dostępne w strefie premium. Do grona dotychczasowych najemców centrum dołączyła firma Impresa di Lusso, która otworzy sklep Max&Co oraz salon z odzieżą i akcesoriami kilku marek m.in. Versace, Armani, Joop, Just Cavalli.

Developer Apsys Polska sfinalizował kolejną umowę najmu, powiększając ekskluzywną ofertę modową dostępną w Posnanii – obecnie budowanym, największym w Wielkopolsce centrum handlowym. Do grona najemców dołączyła spółka Impresa di Lusso, która utworzy dwa salony w prestiżowej strefie premium, zaprojektowanej z uwzględnieniem trendów współczesnego designu i najwyższej jakości materiałów. Tym samym osoby ceniące luksus zyskają możliwość wyboru spośród ok. 20 marek z najwyższej półki.

W efekcie umowy na powierzchni 660 mkw. w strefie premium zlokalizowany zostanie salon z bogatą ofertą marek: Versace Jeans, AJ Armani Jeans, Emporio Armani, Versace Collection, Armani Collezioni, Joop, Strellson, Cavalli Class, Just Cavalli, Pierre Balmain. W drugim sklepie, o powierzchni 103  mkw. klienci znajdą odzież i akcesoria marki Max&Co należącej do znanej włoskiej grupy Max Mara Fashion. Nowe marki premium wzbogacą dotychczasową ofertę Posnanii z tego segmentu złożoną m.in. z US Polo, Guess by Marciano, Trussardi, Tous, Rolex, Bizuu oraz Tallinder.

– Oferta premium, zlokalizowana w specjalnie zaaranżowanej części Posnanii, jest odpowiedzią na rosnącą grupę klientów z wysokimi oczekiwaniami – mówi Marek Błędowski, dyrektor handlowy i członek zarządu Apsys Polska. – W Polsce przybywa zamożnych osób, a analitycy wskazują, że ich liczba będzie zwiększać się w kolejnych latach. Spodziewając się kontynuacji rosnącego trendu konsumpcji dóbr luksusowych, dywersyfikujemy ofertę i udostępniamy w Posnanii miejsce dedykowane także ofercie ekskluzywnej.

Z raportu KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce” wynika, że w 2018 r. liczba Polaków zarabiających miesięcznie ponad 7,1 tys. zł może wzrosnąć do 1,2 mln, a ich łączne dochody osiągną wartość ok. 209 mld zł. W ślad za coraz bogatszym społeczeństwem, pojawia się coraz więcej produktów up-market i premium, jak chociażby Tallinder, najnowsza marka LPP, adresowana do wymagających klientów, dysponujących większym budżetem. W sumie, na polskim rynku w latach 2010 – 2015 pojawiło się ok. 70 marek luksusowych i premium.

W Posnanii marki premium będą zlokalizowane w specjalnym miejscu – Forum, które będzie miało szczególną aranżację w postaci imponujących szklanych schodów łączących dwa poziomy oraz największej w Polsce artystycznej instalacji świetlnej o powierzchni 206 mkw., wykonanej ze szklanych tub, każda o długości 1,5 m. Elegancję wnętrza podkreślą szklane balustrady, jasna podłoga wykonana z marmuru włoskiego oraz przyciągające uwagę 6-metrowe witryny sklepowe, które pozwolą na ciekawą ekspozycję towarów.

Centrum Posnania zostanie otwarte już w październiku br.

Posnania to centrum handlowo-lifestylowe i największa inwestycja handlowa realizowana obecnie w Polsce i Europie Środkowej o wartości 1,2 mld zł. Jesienią 2016 r., na 100 tys. Mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej kompleksową ofertę zaprezentuje 300 lokalnych, ogólnopolskich i międzynarodowych marek, w tym 40 wielko i średnio powierzchniowych sklepów, 220 butików, 40 restauracji i kawiarni.

Posnanię wyróżni również ponadstandardowa obsługa klienta i liczne usługi oparte na nowych technologiach. Posnania jest pierwszym obiektem handlowym na świecie zaprezentowanym w technologii wirtualnej rzeczywistości (virtualreality).

Posnania posiada również prestiżowy certyfikat BREEAM Interim z oceną ,,verygood”, świadczący o energooszczędności obiektu i dbałości o środowisko. Budowie obiektu towarzyszy modernizacja okolicznych ulic. Koszt inwestycji w rozwój infrastruktury drogowej i uzbrojenie niezagospodarowanego dotąd terenu o powierzchni 60 hektarów sięgnie ponad 100 mln zł.

Posnania zostanie zaprezentowana podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2016 na stoisku Apsys 2.1

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa. To wyjątkowe miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji.