Sprzedaż w Coccodrillo wzrosła o 22 proc.

Kolekcja Coccodrillo

W sierpniu przychody spółki CDRL wypracowane przez polskie sklepy Coccodrillo wzrosły o 22 proc. w porównaniu do wyników sprzed roku. Przychody spółki zanotowane w polskim kanale e-commerce wzrosły o 123 proc. w porównaniu do sierpnia poprzedniego roku.

– Sezon letni był dla nas bardzo udany. W lipcu przychody naszych polskich sklepów wzrosły o 19 proc., a sierpień okazał się jeszcze lepszy – powiedział wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła.

Przychody CDRL w polskich sklepach wyniosły w sierpniu 14,50 mln zł wobec 11,89 mln zł rok wcześniej. Od początku roku (styczeń – sierpień) polskie sklepy sieci Coccodrillo wypracowały już 90,42 mln zł przychodów, czyli o 14 proc. więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Bardzo dynamicznie rośnie sprzedaż internetowa. Polski kanał e-commerce wypracował w sierpniu 1,50 mln zł przychodów dla CDRL. Oznacza to wzrost aż o 123 proc. w porównaniu do sierpnia 2015 r., kiedy ten wynik wyniósł 675 tys. zł.

Od początku roku przychody CDRL w polskim internecie wzrosły o 98 proc. r/r do 7,61 mln zł.

W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody Grupy CDRL wzrosły o ponad 13 proc. do 179,4 mln zł. Zysk netto Grupy wzrósł o 16,7 proc. do 13,3 mln zł.

Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Na koniec zeszłego roku sieć handlowa spółki liczyła 361 sklepów w krajach Unii Europejskiej i 86 placówek poza nią.

CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r.

Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). Spółka ma wiodącą pozycję na rynku polskim, a także w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Działa też w wielu innych państwach Unii Europejskiej, a także poza nią. Głównymi celami Spółki na najbliższe lata są umocnienie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży, w tym rozwój sprzedaży przez Internet oraz wzbogacenie i rozbudowa asortymentu obuwia dziecięcego.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY